X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלם-תים
▪  ▪  ▪

מלם-תים הדרכה (MALAM-TEAM TRAINING) הוסמך לשמש מרכז הדרכה מורשה ברמה בינלאומית של חברות התוכנה והתקשורת המובילות בעולם וביניהן Microsoft ,ORACLE ,Networks Juniper ,CORE SECURITY ו-CHECK POINT. במסגרת זו, יועברו הדרכות ויוענקו הסמכות בינלאומיות בתחומים רבים כגון מערכות הפעלה, תקשורת, אבטחת מידע, בסיסי נתונים וכן ינתנו קורסים ייעודיים המותאמים לחברות. התהליך כולל פיתוח חומרים ויצירת תוכניות הדרכה שנתיות עם חברות אלו.
מרכז ההדרכה של מלם-תים הינו המרכז היחיד בארץ, שמדריכיו הוסמכו על-ידי JUNIPER NETWORKS העולמית להעברת קורסי תקשורת מטעמה. בנוסף לכך, מציע מרכז ההדרכה קורסים ייעודיים להכרת עולם אבטחת המידע במערכות ג'וניפר. "שיתוף הפעולה עם מלם-תים הדרכה בהחלט יסייע לנו למנף ולחזק את רמת הידע וההסמכות בקרב ערוצי ההפצה ומקצועני IT בישראל, בד-בבד עם חיזוק הנוכחות של JUNIPER בשוק הארגוני", כך מסר אריק קשה, מנהל ערוצי ההפצה של JUNIPER ישראל.
לאחרונה הוכרזה מלם-תים הדרכה כמורשה להדרכות והסמכות בינלאומיות מטעם ענקית התוכנה Microsoft. "שיתוף פעולה עם Microsoft קרוב אלי מאוד מהיותי מרצה בכיר בתחומי החברה בישראל. אני מוצא פוטנציאל אדיר בקיום קורסים בתחום, מתוך אמונה שלמה בתרומתם לקידומו המקצועי של הלומד, גאה להיות CPLS ומתכוון להשקיע משאבים רבים בשימור קשר זה וחיזוקו", כך מסר ערן שחם, מנהל מרכז ההדרכה מלם-תים ומנהל קהילת האבטחה של מיקרוסופט בישראל.
מרכז ההדרכה מלם-תים הדרכה הוסמך גם כשותף הדרכה של ORACLE. הסמכה זו סיימה מהלך שהחל מספר חודשים קודם להקמת תחום הדרכות ORACLE במרכז ההדרכה. הקמת המרכז כלל גיוס מנהל תחום מקצועי ומדריכים, פיתוח חומרים ויצירת תוכנית הדרכה לטכנולוגיות ORACLE לחציון השני של 2009. "חברת ORACLE מוכרת היום מגוון מוצרים, המספקים את צרכי ה-IT‏ של ארגונים מקצה לקצה. מגוון המוצרים הרחב הינו אתגר מקצועי, המצריך הכשרת עובדים ברמה טכנולוגית גבוהה. הקמת פעילות ORACLE במרכז מלם-תים הדרכה תמריץ את שוק הדרכות ORACLE בארץ, תגביר את התחרות ותביא לשדרוג ההון האנושי בתעשיה", כך מסר יונתן טולדנו, מנהל תחום ORACLE במרכז ההדרכה.
חברות האבטחה הגדולות ביניהן CORE SECURITY ו-CHECK POINT - בחרו גם הן במהלך השנה במלם-תים הדרכה, כמרכז הדרכה מורשה מטעמן. קורסים של יצרניות אלו כבר משולבים במסלול ה-SECURITY SPECIALIST, קורס הדגל של מרכז ההדרכה. מלם-תים הדרכה לוקחת חלק פעיל בעידכון הספרות המקצועית הבינלאומית של CHECK POINT ומשתתפת בהכשרת הצוותים הפנימיים של חברת CHECK POINT עצמה.
נתי דרוטין, מנכ"ל זרוע ההדרכה של מלם-תים: "לאחרונה יצאנו בקמפיין שיווקי רחב היקף תחת הכותרת: "תלמד אצלנו-תעבוד איתנו", המציע הכשרה באחד ממסלולי הלימוד היוקרתיים והשמה תעסוקתית באמצעות אחת מחברות הבת של מלם. לאור ההצלחה בכוונת מרכז ההדרכה להגדיל את מבחר ההכשרות המוצעות בשיתוף פעולה עם גופים נוספים בקבוצת מלם-תים, חברת המיחשוב הגדולה בישראל, ולספק מענה ייחודי לצורך של הכשרה איכותית המביאה עימה הבטחה לעבודה בחזית הטכנולוגיה".
מלם -תים הדרכה מעבירה מגוון רחב של קורסים בשיתוף מיטב המרצים בישראל, יועצים בכירים בעלי רקע מעשי מוכח בתחומי ה-IT והפיתוח. מלם תים הדרכה הנה גוף ההכשרה הטכנולוגי של קבוצת מלם-תים וחלק מזרוע ההדרכה של הקבוצה הכוללת גם את ריאליטי פיתוח ארגוני והדרכה בע"מ.
חברת ריאליטי מתמחה למעלה מ-10 שנים בפיתוח והובלת תהליכי הדרכה והטמעה בארגונים מובילים בארץ תוך מיקוד בהשגת יעדים עסקיים ושיפור תפוקות בארגון. החברה פועלת באמצעות ארבעה תחומי התמחות משיקים: ייעוץ ופיתוח ארגוני, פיתוח הדרכה, הדרכה והטמעה ומיקור חוץ. אתר החברה: www.mttc.co.il.

תאריך:  13/09/2009   |   עודכן:  13/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרב ימיני
- הודעה מטעם יקב טפרברג 1870
רונית גרינוולד
- הודעה מטעם לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל
מריאנה אוליצקי
- הודעה מטעם פדר אוליצקי תקשורת
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי
אביעד שחר
- הודעה מטעם מכללת הרצוג - גוש עציון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il