פאוורמאט משיקה קו מוצרי טעינה אלחוטיים לטלפונים סלולריים, משחקים, נגני מוזיקה ומכשירים אלקטרוניים אחרים. היא תומכת בין היתר במכשירי בלאקברי, אייפון, אייפוד ונינטנדו די אס. המערכת של פאוורמאט משלבת בין משטח טעינה למקלט שמתחבר למכשיר הסלולר ומאפשר למשתמשים להטעין את המכשיר ולהיפטר מחיבור באמצעות כבלים חשמליים.
בשבועיים האחרונים השיקה פאוורמאט קמפיין טלוויזיוני בארה"ב שסיסמתו "Lose the cords" בהפקת משרד הפרסום הגלובלי WPP בעלות של 15 מיליון דולר. הקמפיין עלה במהלך שידורי משחקי הפוטובול והבייסבול, אירועים טלוויזוניים שזוכים לרייטינג גבוה באופן מסורתי וכל ספוט בהם שווה מאות אלפי דולרים. במקביל, פאוורמאט מפרסמת את המוצר בשלטי חוצות ברחבי ארה"ב. מדובר בקמפיין בעלות של מיליוני דולרים לצד פרסום נרחב ברשתות חברתיות כגון יוטיוב, פייסבוק וטוויטר. בין היתר ניתן לראות פרסומות של פאוורמאט בגודל מרשים של בשדות תעופה JFK, לה גווארדיה שבניו-יורק ושדה התעופה LAX בלוס אנג'לס.
בשבוע שעבר החלו מוצרי פאוורמאט להימכר בכל חנויות רשת בסט ביי ארה"ב. לרשת יותר מ-1,000 חנויות בארה"ב. פאוורמאט זכתה להישג נאה כשהצליחה לשכנע את בסט ביי למכור את את מוצריה בדוכן פרימיום נפרד. רשת חנויות נוספת אמריקנית שעמה חתמה פאוורמאט על הסכם למכירת מוצריה היא טרגט (Target), שלה יותר מ-1,700 חנויות כלבו בארה"ב. בנוסף, תשיק פאוורמאט את המוצר גם באמזון.
היזמים מאחורי החברה הם רן פוליאקין, שמשמש גם כמנכ"ל, וד"ר אמיר בן שלום. השניים גייסו משקיעים פרטיים ובראשם רון פרבר ואלון קאופמן, המייסדים של חברת HoMedics, חברת ענק שמגלגלת מיליארדי דולרים, שמייצרת ומשווקת מוצרי בריאות ברחבי ארה"ב. משקיע נוסף בחברה הוא כריסטופר ברץ', משקיע מקצועי ומנהל קרן השקעות פרטית. משקיע שלישי בחברה הוא פרופ' ריצ'ארד סטון, מומחה למשפט מאוניברסיטת קולומביה ומשקיע הון סיכון. באופן מעט חריג, החברה לא גייסה כלל מקרנות הון סיכון. במסתכם גייסה החברה מבעלי המניות שלה כ-25 מיליון דולר, כאשר את יתר ההוצאה על השקת המוצר מימנה החברה באמצעות חוב בנקאי, שהתקבל בזכות הסכמי ההפצה שנחתמו.
פוליאקין אומר כי הדרך להשגת הסכם עם שתי הרשתות בארה"ב, בסט ביי וטרגט, לא הייתה קלה, אך הן הסכימו למכור את המוצר ולהקצות לו שטח במיקום פרמיום בחנויות מתוך אמונה שמדובר במוצר שימכור בכמויות נרחבות, בייחוד בעשרה שבועות הקרובים של סוף השנה, מאמצע אוקטובר ועד סוף דצמבר. בסט ביי וטרגט הזמינו אלפי יחידות ממוצרי פאוורמאט בהיקף של עשרות מיליוני דולרים וזאת עוד לפני שהמוצר נמכר ללקוחות כדי לענות על הביקושים הצפויים.