בנק הפועלים השיק מהלך לגיוס לקוחות חדשים בהשתתפות עובדי הבנק.
ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, קרא בכינוסי עובדים, לכל עובדי ומנהלי הבנק לפעול לצירוף קרובי משפחה וחברים במעגלים שונים, שאינם נמנים כיום על לקוחות הבנק ולהמליץ להם להיות לקוחות בנק הפועלים.
קינן אמר בכינוסי העובדים: "כולנו שותפים בזכות לעבוד בבנק המוביל בישראל, המשרת כשני מיליון לקוחות. אבל גם מתוך העוצמה הזו, חשוב שלא נוותר על כל הזדמנות לגייס עוד לקוח חדש. כל אחד במערכת הנפלאה שלנו, החל מחברי הדירקטוריון וחברי הנהלת הבנק ועד לכל מנהל ועובד ברחבי הארץ, הוא השגריר הטוב ביותר של בנק הפועלים. המטרה של כולנו היא להנחיל את ההכרה באיכויות הגבוהות של בנק הפועלים בקרב כל אחד מבני המשפחה, החברים והידידים שלנו שעדיין לא נחשף לאיכויות האלה ולצרפו למשפחת בנק הפועלים".
הקמפיין נועד להדגיש את המחויבות של הבנק, ובמיוחד של עובדיו, ללוות באופן אישי כל אחד משני מיליון לקוחותיו, ולהציע להם שירות וליווי מקצועי ופתרונות וכלים פיננסיים מתקדמים המתאימים לכל צורך ולכל זמן.
הקמפיין מציג עובדי בנק המדגישים את המחויבות שלהם ללקוחותיהם.
הקמפיין - שהופק על-ידי אדלר חומסקי ויעלה בשילוט חוצות, עיתונות, אינטרנט ורדיו - מזמין לקוחות בנקים אחרים "להצטרף וליהנות מכל היתרונות של הבנק המוביל במדינה". הקמפיין מדגיש מספר יתרונות בולטים של בנק הפועלים: פריסת הסניפים הרחבה ביותר בישראל, כלים וידע להתנהלות פיננסית נכונה, ייעוץ השקעות אישי, מסלולי משכנתאות ייחודיים והאתר הבנקאי הטוב ביותר.
החידוש בקמפיין הוא בכך שמככבים בו עובדי בנק הפועלים המציגים את המחויבות האישית שלהם לתמוך ולהציע בכל רגע בחיים שירות מקצועי ופתרונות פיננסיים התפורים אישית למידותיו של כל לקוח.