X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז להשכלה פיננסית
▪  ▪  ▪

המרכז להשכלה פיננסית, הנמנה עם חטיבת ההדרכה של מטריקס, פותח קורס חדש: השקעות בשוק ההון לנשים בלבד. במסגרת 10 מפגשים אינטנסיביים מתכוון צביקה בקשי, מומחה לניהול תיק השקעות אישי להקנות למשתתפות כלים מעשיים לניתוח והבנת תהליכים, אשר משכללים את אסטרטגיות ההשקעה במטרה למקסם רווחים. הקורס המרתק חושף אך ורק השקעות סולידיות עם מינימום סיכון, והותאם במיוחד לסגנון ההשקעות אשר אופייני לנשים. במסגרתו תקבלנה המשתתפות כלים רבים להתמודדות עם האפקט הפסיכולוגי של המסחר, לאתר ולנתח נכון מניות בזמן אמת בשעת מסחר, ולתקוף כל מניה משמונה היבטים שונים, תוך הבנת ובחינת תהליכים לעומק וניתוח מקרים.
לדברי לירז כהן, מנהלת המרכז להשכלה פיננסית: "ההחלטה לפתוח את הקורס נבעה מביקוש רב והיא מבוססת על מחקר בריטי שהראה כי נשים כמשקיעות משיגות באופן עקבי תשואות גבוהות יותר מגברים, משום שהן יותר שקולות וזהירות ואינן מאמינות בבוננזות. אני מאוד מאמינה בהצלחת הקורס שלנו, הוא מאוד רלוונטי לעידן של היום, בו נשים הפכו חשובות יותר בשוק העולמי לא רק כעובדות, אלא גם כצרכניות, יזמיות, מנהלות ובעיקר כמשקיעות".
לפרטים והרשמה לסדנת התרשמות ללא תשלום: כוכבית 5095 או www.hascala.co.il. הקורס אינו מצריך ידע קודם.
אודות המרכז להשכלה פיננסית
המרכז להשכלה פיננסית, הנמנה עם חטיבת ההדרכה של מטריקס, הינו הגוף המוביל והמקצועי בישראל ללימודי שוק ההון. סגל המרצים של המרכז מורכב מהמומחים המובילים בכל אחד מהתחומים. לצד רקע תיאורטי מקיף ומעמיק, מביאים עמם מרצי המרכז את יתרון העבודה המעשית בשוק ואת הניסיון העצום שלהם. בין הקורסים המוצעים: ניתוח טכני, יועצים ומאמנים לכלכלת המשפחה, השקעות ויזמות בנדל"ן, Point & Figure DWA, השקעות בשוק ההון, מסחר יומי (DAYTRADING), אופציות מעו"ף, יזמות עסקית ועוד.
שלוחות המרכז בפריסה ארצית ומציעות חוויית למידה איכותית בכיתות מודרניות (ממוחשבות, על-פי הצורך). תכלית הלימודים במרכז להשכלה פיננסית, היא להקנות את רמת הביטחון וההבנה הדרושות לביצוע פעולות בשוק ההון באופן עצמאי ומקצועי.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בתל אביב במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל-1.43 מיליארד שקלים, הרווח הנקי הגיע ל-67.5 מיליון שקלים ותזרים המזומנים גדל ל-98 מיליון שקלים. חברות המחקר STKI ו-IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת תל אביב 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בתל אביב 100 על-פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.

תאריך:  01/11/2009   |   עודכן:  01/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il