X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
באמירה הראשונה שלו כראש המפלגה מראה ברק כי למד דבר מאז שנס מלבנון והחיזבאללה מזנב בו
▪  ▪  ▪

בנאום הניצחון הודה אהוד ברק לאחיו אשר נתנו את קולם כדי לבחור בו לראשות מפלגת האבודה. הוא מנה את הערבים, דרוזים, צ’רקסים, וכלל את כולם בחבילה אחת של מיעוטים.
אמירה זו לבדה פוסלת את ברק מכל וכל מלעמוד בראשות מפלגה ציונית כמועמדה לראשות הממשלה. היא מעידה על חוסר הבנה קיצוני של עובדות החיים במזרח הים התיכון, הים שלנו, שכן רק אנו נותרנו מן האימפריה הרומית. זהו בדיוק חוסר ההבנה שהוביל את המנוסה מלבנון, את הכניעה ללא תנאי לג'יהאד אשר הביאה עלינו חטיפות והרג ואת מלחמת לבנון השנייה.
הערבים אינם מיעוט כי אם רוב, גם עובדתית וגם בעיני עצמם. אנו שמגדרים את עצמנו בחומות מנהליות ותלתליות, ומגינים על עצמנו בכוח הנשק, אנו המיעוט הקטן והנרדף, ולאחרונה גם החלוש. הערבים מעולם לא ויתרו על זכותם היסודית להשמיד את הישות היהודית שצמחה לה בארץ הקודש ולהקים על חרבותיה את האימפריה המוסלמית. הערבים הנושאים תעודת זהות כחולה הם חלק מן הרוב שאנו בו מיעוט קטן ונרדף, כך הם רואים עצמם וכך הם מתנהגים, באדנות, בתביעות בהכתבת תנאים לכניעה. לכן הערבים הם אויב, עם או בלי תעודת זהות כחולה.
לעומתם הדרוזים והצ'רקסים הם חסרי תביעות לאומיות על ארץ ישראל. שותפות הגורל ביניהם ובין היהודים עולה על כל נאמנות למשטר ערבי כלשהו, שכן הם יודעים טוב מאיתנו מהי רצחנות ערבית. קשה לתאר פגיעה קשה יותר ברגשותיהם של שותפים מלאים לשימור ההתבדלות מן האומה הערבית הרצחנית מאשר לכרוך אותם ביחד עם הערבים באותה חבילה של "מיעוטים".
ברק החדש הוא בדיוק ברק הישן. איש שאין לו מושג במנהיגות אלא בקידום עצמי של שאיפות חסרות תוכן. ברק טוב לביטחון היום בדיוק כמו שהיה טוב לביטחון כאשר בישל לנו את האינתיפאדה, כאשר מסר את ירושלים בידי המרצח ערפאת, כאשר הפקיר את דרום לבנון בידי החיזבאללה. מנהיג נאות למפלגת האבודה שאבדה את דרכה מזה שלושה עשורים.

תאריך:  17/06/2007   |   עודכן:  17/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל רבינוביץ'
טוב יעשו הרבנים הגברים אם יתעסקו במה שהם מבינים – נשמת הגבר. לה הם קרובים, בעדה הם פועלים ואת טובתה הם מבקשים, מה צר להיווכח שעל-חשבון נשמת האישה
אריה אבנרי
פרס נבחר לנשיא המדינה; ברק ליו"ר העבודה    שני המינויים בעייתיים; בשני המקרים מדובר בפוליטיקאים חסרי עכבות, שלא נמנעו מלקבל כספים אסורים מאילי הון
חיים שיבי
העתקת בית הנשיא לשדרות תהיה האמירה המשמעותית ביותר של שמעון פרס, הנשיא הנבחר, ושל ישראל השוכנת לבטח - לישראל שבטווח טילים: אנחנו - איתכם
יואב יצחק
אריק כרמון מנצל לרעה את כספי המכון הישראלי לדמוקרטיה    בתגובה לכך שחשפנו את קלונו - השימוש הפסול והפלילי בדרגת פרופסור, הוא התערב ומנע תקציב שתוכנן לביצוע קמפיין ב-Nfc    כרמון מכחיש וטוען: "הטענה כאילו השפיע על ההחלטה מהשיקולים שמנית או בכלל, אינה אמת. פשוט לא היו דברים מעולם"
יואב יצחק
ארנון מוזס פועל להוצאת עיתון-חינמון יומי ולהפיצו באמצעות שופרסל ותחנות דלק    מוזס נפגש עם נתניהו וביקשו לפעול אצל אדלסון כדי שזה יימנע מהוצאת עיתון    המלחמה הגדולה תחל כנראה בחודש יולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il