אורי דוידוביץ', 32, מונה למנהל הפיתוח העסקי של GSTAT, בשווקים הבינלאומיים.
דוידוביץ' יהיה אחראי על השיווק והמכירות של חבילת מוצרי Xeligence מבית GSTAT בחו"ל. במסגרת זו יעסוק בפיתוח רשת ההפצה של מוצרי GSTAT בחו"ל, ביצירת שיתופי פעולה עסקיים ובניהול שותפים אסטרטגיים, משווקים וערוצים.
בתפקידיו הקודמים שימש דוידוביץ' כמנהל פיתוח עסקי ומנהל מכירות של חברת RIT (חברת תקשורת מקבוצת רד בינת) באירופה, וכן כמנהל פיתוח עסקי בינלאומי בנס טכנולוגיות (נס גלובל).
דוידוביץ' מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים ובתואר שני במינהל עסקים של אוניברסיטת Heriot Watt בריטניה, מטעם מכללת רמת גן.
אודות GSTAT GSTAT מובילה בפיתוח ויישום פתרונות כריית מידע (Data Mining). החברה מספקת ללקוחותיה פתרון עסקי כולל תוך מתן מענה כולל להיבטים אנליטיים, מחשובים ותפעוליים. החברה מספקת שירותים בשני תחומי ליבה עיקריים: שיווק ממוקד לקוח וניהול סיכוני אשראי, לרבות, יישום הוראת בזל II וסולבנסי II.
GSTAT מציעה ללקוחותיה חבילת פתרונות תוכנה אנליטיים חדשניים - Xeligence - פרי פיתוח מקורי שלה. פתרונות Xeligence מקנים ללקוחותיה את היכולת להגיב להתרחשויות עסקיות מכריעות, באמצעות תהליכי Data Mining ופיתוח מודלים אוטומטיים. כמו-כן, החברה מייצגת בארץ באופן בלעדי את חברת Software UNICA המובילה בעולם בתחום של שיווק ממוקד.
GSTAT הוקמה בשנת 1998 ומעסיקה למעלה מ-170 מומחי כריית מידע המלווים כארבעים ארגונים מובילים בארץ בתחום הפיננסים, הטלקום, הקימעונאות והבריאות, ביישום מערכות אנליטיות ועסקיות מתקדמות. בשנת 2009 פתחה החברה סניף חדש בקניה שמיועד לספק פתרונות אנלטייים מתקדמים לחברות במזרח אפריקה, בתחומי ה-BI ,CRM אנליטי, ניהול סיכוני אשראי ויישום הוראת בזל II.