סופהרב, המתמחה בפיתוח, יצוא ושיווק תוספי תזונה, עולה בקמפיין לתוסף אומגה 3 ,עם הסלוגן "יש הרבה דגים בים, אבל אומגה 3 יש רק אחד!" בנוסף, יוצאת החברה במהלך קידום מכירות בהשקעה של חצי מיליון שקלים, במסגרתו תחלק עשרות אלפי ערכות התנסות.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה - שיווק ופרסום לצעירים המתמחה בגילאי 18-35.
אמברוזיה סופהרב הינה חברה מובילה בישראל בתחום תוספי התזונה, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תוספי תזונה, הנמכרים בעשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ. חלק חשוב ממערך המחקר והפיתוח של SupHerb מתבצע תוך שיתוף פעולה עם מומחים ומוסדות מחקר. חברת SupHerb מפעילה מערכת קפדנית של בדיקות וביקורות איכות המשולבות במסגרת תהליך הפיתוח והייצור, החל מבחירה בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, דרך תהליכי הייצור המתקדמים ביותר ועד למוצר המוגמר על המדף. אתר 'סופהרב' בכתובת:
www.Supherb.co.il.
חברת שטראוס יוצאת בקמפיין אינטרנטי חדש למותג מסטיק extra juicy MUST של עלית, באמצעות מחלקת האינטראקטיב של משרד הפרסום לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים. תקציב מוערך: כ-400,000 שקלים.
בקמפיין זה ישולב בטכנולוגיה ייחודית, לראשונה בארץ, משחק ווב קאם, על גבי הבאנר. פריסה: נענע, וואלה, מאקו, פייסבוק.
www.lhi.co.il/must-extra-juicy.