X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יקב הר אודם
▪  ▪  ▪
[צילום: סוכנות ג´יני]

יקב הר אודם, יקב הבוטיק הצפוני במדינה, בחר להשיק את יינות הבית החדשים ואת מיתוגו במסעדת "קנטינה" הממוקמת על "וול סטריט" של תל אביב, שד' רוטשילד.
סיפורו של יקב הר אודם הוא סיפור של משפחה שלמה אשר בחרה לשלב ידיים בעשייה משותפת להקמת יקב בוטיק משפחתי בצפון הגולן במושב אודם בשנת 2003. הוגה הרעיון הוא מיכאל אלפסי אב המשפחה, חקלאי, אוהב יין ואיש מכירות, הבנים אדם וישי יינני היקב, הכורמים ומפעילי היקב וכל אשר בו כולל את אביהם מיכאל.
עידית אם המשפחה מלווה, תומכת ומאפשרת את השיגעון ועומדת ושומרת על שפיות דעת בני המשפחה ממלאכה סוחפת זו. הבנות אפרת ויערה מלוות את מרכז המבקרים ביקב ולוקחות חלק בכל אירוע. יקב הר אודם צבר שבע שנות ניסיון וידע והחל לפני כשנה בתהליך מיתוג מקיף.
ביום ראשון בהשקה שהתקיימה במסעדת "קנטינה" התל אביבית הושקו יינות היקב בסדרת וולקני הר אודם ויין הדגל של היקב אלפסי 2006.
בסדרת וולקני הושקו יינות הסדרה מבציר 2008 מהזנים הקברנה סובניון, המרלו, והשירז. היינות יושנו 12 חודשים בחביות. בסדרת הר אודם הושקו יינות הסדרה מבציר 2007 מהזנים הקברנה סובניון ומרלו. היינות יושנו 18 חודשים בחביות.
מיכאל אלפסי פתח בדברי הסבר כלליים, ישי ואדם אלפסי הטעימו את יינות היקב ונתנו סקירה מקיפה על כרמי היקב, ועל מלאכת הייצור. מוזמנים רבים הגיעו ליהנות מטעמם המשובח של היינות ולהתרשם מעיצובם החדש.
מיתוג היקב נבע מהצורך לחדש את נראות היקב על המדף כחלק מתהליך בגרות, גדילה עשייה מקצועית ומתוך חקר תגובות השוק והצרכנים לפניה אליהם דרך התוויות. על מלאכת העיצוב הופקד סטודיו Rotem Design בראשו עומדת רותי רתם שידעה לכוון למקום חדש המחובר ליקב ולמשפחת אלפסי.
בתחרות Windigo 2010 שהתקיימה במהלך תערוכת היין הבינלאומית Israel Wine Expo בגני התערוכה, זכה היקב בתואר תו התווית. גם אתר האינטרנט של יקב הר אודם התחדש והותאם לתהליך המיתוג העכשיווי ומושק אף הוא היום כחלק מתהליך כולל של שינוי שהיקב לקח על עצמו.
המעבר לכשרות: סימן אותות חיוביים מאוד בכל השווקים החל, ממרכז המבקרים שלמרות סגירתו בשבתות וחגים השלים את החסר תוך מספר חודשים קצר ובשנה האחרונה אף הגדיל את פעילותו באופן משמעותי. הן ביכולת לפנות לציבור רחב יותר הכולל גם את הצרכנים המקפידים על כשרות היין ומעוניינים ביינות איכות, ומהווים פלח שוק משמעותי ומתפתח. וכמובן השוק היהודי בחו"ל.
מהלכים אלה אפשרו ליקב לחזק את המשך תהליך הגידול. תחילת הייצור בבציר 2003 עם 7000 בקבוקים, בציר 2009 מצפים ל-75000 בקבוקים. הגידול נעשה כחלק מהתפתחות היקב במטרה להיחשף לקהל רחב יותר.
חידוש טכנולוגי בשיווק: בחודשים האחרונים נוספה ליקב מערכת לניהול קשרי לקוחות הנקראת בקיצור ובלעז CRM. מערכת ה-CRM אמורה לשמר ולטפח את סל הלקוחות ולמלא את הצרכים לכל לקוח ולקוח. כל זאת בעזרתו ועבודתו המסורה של צרויה אבישי, מנהל המכירות ביקב.
יצוא: יקב הר אודם מייצא באופן שוטף למספר מדינות ברחבי העולם. הן ליעדים כשרים והן לשוק הכללי. ארצות הברית, צרפת, איטליה, יפן, וצ'כיה.היקף כולל של 45% מהיצור השנתי. היקב מקדיש לנושא היצוא תשומת לב רבה מאוד ומנסה לטפח שווקים אלה כמה שאפשר. היקב מייצר יין בעל איכויות בינלאומיות גבוהות ובמחירים טובים ותחרותיים. למרבה הפלא היינות היקרים יותר מבוקשים יותר.
יקב הר אודם ומרכז המבקרים - מושב אודם. טלפון: 04-6871122, אתר אינטרנט: www.harodem.co.il.

תאריך:  26/05/2010   |   עודכן:  26/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 וול סטריט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל דקל
- הודעה מטעם הייר קוסמטיקס בע"מ
חברת החשמל
- הודעה מטעם חברת החשמל
ליעד בראל
- הודעה מטעם רשות השידור
ארקדי דייץ'
- הודעה מטעם SWEAT STAR
לינדה בר
- הודעה מטעם רשות השידור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il