X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סיפור על אונס שלא היה, הסיפור האמיתי שמאחורי הקלעים
▪  ▪  ▪
[אילוסטרציה]

בימים אלו מתפרסם בעיתון מקומי בראשון לציון סיפור על נערה שהתלוננה במשטרה כי נאנסה ע"י אחד ממכריה, נער בן 18 העומד בפני גיוס.
על-פי הכתבה, הצעירה התלוננה כי המכר הצעיר פגש אותה בגינה בעיר לא הרחק מביתה ולקח אותה בכוח לדירת חברו, שם עזר לו החבר להכניסה לחדר ולנעול את הדלת ואז ביצע המכר את מעשה האונס, לשאלת החוקרים באם ניסתה להזעיק עזרה השיבה הנערה כי התנגדה אך לא צעקה מאחר והם איימו עליה שיאונה לה רע אם תצעק.
כאשר זומן הצעיר לחקירה, הוא טען שהדבר נעשה בהסכמה, ותגובתו הדליקה נורה אדומה אצל ראש משרד החקירות ומודיעין בתחנת המשטרה בראשון לציון רפ"ק שוקי גולדשטיין. הצעיר היה נסער ולא הבין מאיפה זה נפל עליו.
קצין המשטרה סיפר לאחר מעשה כי למשטרה היו ראיות נוספות, ובסופו של יום ולאחר חקירה מאומצת הודתה הנערה כי שיקרה מאחר שפחדה שדבר המעשה יגיע להוריה, וכי שמועות שהחלו להסתובב בעיר גרמו לה למהר ולהתלונן על-מנת להקדים תרופה למכה.
בסופו של יום, שוחרר הנער שהואשם באונס והוריה של הנערה נתבקשו ע"י המשטרה לתמוך בה ולעזור לה שכן היא עוברת תקופה קשה ופעלה מתוך מצוקה ופחד מהוריה.
נגד הצעירה נפתח תיק אזהרה בגין תלונת שווא.
עד כאן הסיפור כפי שפורסם בעיתון, את הסיפור האמיתי ואיך הדברים התרחשו ומה "הציל" את הנערים ממעצר שווא עוגמת נפש ותיק פלילי תוכלו לקרוא בהמשך.
אפרת (שם בדוי) בת 16.5 עברה להתגורר בראשון לציון לפני מספר חודשים, בשכנות לבית החדש מתגוררים שני אחים גיא בן 16 ורון בן 18, כבר בימים הראשונים לאחר שעברה הנערה להתגורר במקום הכירה את השכנים ואף ביקרה בביתם, דירתה של הצעירה צמודה לדירתם של השניים. גם בין ההורים של הנערים והנערה נוצרה היכרות ושכנות טובה והכל נראה נחמד ויפה. גיא השכן כנראה מאוד מצא חן בענייה של אפרת והיא חיזרה אחריו במרץ, טלפונים ומסרונים אין ספור בהן היא מבקשת שייפגשו.
הנערה באה כמה פעמים כאמור לביתו של גיא ואף שהתה בחדרו, האובססיביות שלה גרמה לו דחייה, וחושיו אמרו לו לנסות ולהתרחק מאפרת. גיא סינן שיחות טלפון ולעיתים יצא מהבית בסתר על-מנת שאפרת לא "תתעלק" עליו.
בסמוך לביתם של אפרת וגיא ישנה גינה ציבורית קטנה שם נוהגים לשבת בני הנוער מהאזור, מדי פעם כאשר גיא היה יושב בגינה עם חברים הייתה מגיעה אפרת ומפלרטטת עם כולם. אפרת נהגה להחליף מספרי ניידים עם כל החבר'ה, ומספר הנייד שלה היה ידוע לעשרות צעירים, אחד הצעירים שהכיר אותה בגינה היה אלעד, ולאחר מספר שיחות טלפון נוצר בניהם קשר חברי כלשהו, והשניים אף קיימו יחסי מין מלאים.
אמה של אפרת לא אהבה את הקשר עם אלעד ועם הבנים האחרים, היא הזהירה ואיימה על אלעד שיתרחק מאפרת, אלעד שחשש מהאם התוקפנית שמר לעצמו מספר ראיות ליום פקודה, אלעד חשש שבאחד הימים דבר היחסים המיניים שלו עם אפרת יתגלו וחשש שיואשם על כך, לפיכך שמר וארגן לעצמו ראיות שאינן משתמעות לשתי פנים ומדברות בעד עצמן, הקשר המיני עם אפרת היה בהסכמתה המלאה.
לאחר תקופת מה החל גיא לקבל מסרונים מאפרת בהן היא שואלת אותו אם יש לו קונדומים כי היא זקוקה להם בדחיפות, גיא לא הגיב והתרחק מאפרת ככל שיכול היה למרות השכנות הצמודה. השמועות על אפרת ה"פעילה" עשו להם כנפיים ונערים נוספים פיתו והתפתו וקיימו איתה יחסי מין חלקיים ומלאים, הוריה של אפרת לא ידעו דבר והאם הייתה בטוחה כי בתה בתולה וחסודה.
יניב חברו של רון האח הבוגר גיא הכיר את אפרת כאשר חזר באחד הימים מבילוי עם רון, בגינה הסמוכה לביתו של רון ישבה אפרת בחברת גיא, יניב ראה אותה והם החלו לדבר החליפו מספרי ניידים ומייד לאחר מכן נוצר בניהם קשר, השניים היו חברים בתחילת דרכם.
באחד הימים כשבועיים לאחר היכרותם של אפרת ויניב התארח האחרון אצל רון ונשאר ללון אצלו, אפרת התקשרה אליו והפצירה בו שיצא החוצה לראותה, יניב לא התלהב ולבסוף ביקשה הנערה להיכנס לבית השכנים, יניב שאל את רון המארח והלה הסכים, אפרת נכנסה ועלתה לחדר בו שהה יניב והשניים נשארו לבדם בחדר, באותו לילה קיימו השניים יחסי מין מלאים, על הנאתה הרבה ממפגש הסקס ניתן היה ללמוד מהמסרונים ששלחה אפרת ליניב לאחר מעשה, יניב לעומת זאת החל להתרחק אט-אט מאפרת שהאובססיביות שלה כנראה הפחידה גם אותו.
שבועיים לאחר מכן בעת שבילה יניב במסיבה הגיע למקום בחור שידוע כקרוב משפחתה של אפרת, הבחור תקף את יניב וחבט בו בפניו תוך שהוא מאיים עליו כי ידוע לו מה שהיה בינו לבין אפרת וכי כל העניין לא יסתיים בטוב.
למחרת הגיע הבחור לביתם של האחים גיא ורון ודפק בפראות על הדלת, השניים לא פתחו את הדלת מחשש שיאונה להם רע, הוריהם של האחים שלא היו בבית באותה עת הוזעקו הגיעו ושמעו את כל פרטי הסיפור עם הנערה, הם שוחחו עם יניב וגם עם אלעד והבינו את התמונה כולה והמתינו להתפתחויות שלא אחרו להגיע.
יום לאחר מכן הגיע מסר להוריהם של גיא ורון ממשפחתה של אפרת כי ידוע להוריה שהיא נאנסה ע"י יניב בביתם וכי הוגשה תלונה במשטרה נגד המעורבים באונס, יניב יואשם באונס ורון השכן שעזר לו בשידול ועזרה לאונס.
שלושה ימים לאחר ראש השנה זומן יניב למשטרת ראשון לציון ונחקר שעות ארוכות לגבי האונס כביכול, יניב מסר את גרסתו והפנה את החוקרים לחברו אלעד המחזיק ב"ראיות חזקות" אשר יאמתו את גרסתו, אלעד אכן הובהל לתחנת המשטרה ונחקר, אלעד הציג בפני השוטרים הנדהמים את הראיות ששמר (לא נוכל לפרטן כאן מפאת צנעת הפרט) בנוסף התברר כי אפרת נהגה להתפאר בפני אותם בחורים שעימם קיימה יחסי מין ולספר בפירוט רב את שעשתה עם אחרים, גם לידידה קרובה של גיא השכן סיפרה על הלילה עם יניב, הידידה זומנה לתחנת המשטרה וסיפרה את הידוע לה ואף נערך עימות בינה לבין אפרת.
החוקרים כבר היו בטוחים שאפרת בדתה את סיפור האונס, את הראיות המוצקות שהביא אלעד לא היה ניתן לסתור ושאר העדויות של המעורבים אכן השלימו את התמונה, אפרת העלילה על יניב מקרה אונס שלא היה ולא נברא, אפרת פעלה מתוך פחד עמוק מהוריה והייתה מוכנה "לקבור" את עתידו של יניב נער מדהים שכל חייו ועתידו לפניו.
כאמור יניב שוחרר בלא שהוגשה נגדו תלונה כלשהי, נגד אפרת נפתח תיק אזהרה בגין תלונת שווא.
כאשר אנחנו קוראים בעיתון ידיעה לקונית כזו או אחרת צריך להבין שמעבר למשפט "צעירה התלוננה כי מכר תקף ואנס אותה" לעיתים מסתתר סיפור אחר לגמרי, במקרה זה שיחק מזלם של יניב ושל חברו רון והאמת יצאה לאור ובגדול, יש לציין את חוקרי המשטרה שהוכיחו מקצועיות, בחקירה מאומצת שערכו במשך שעות ארוכות הצליחו להפריך את תלונה של הנערה ולמנוע מעצר שווא של הצעירים, כבר נחשפנו בעבר למקרים שרק לאחר תקופה ארוכה של מעצרים, משפטים ואפילו ביצוע מאסר יצאה האמת לאור.
קשה בימים אלו לשמור על הצעירים מכל הסכנות האורבות להם, הצעירים חשופים לענייני הסקס על כל צעד ושעל וגיל קיום יחסי המין יורד משנה לשנה, בכל זאת על ההורים והמחנכים להביא סיפורים כאלו לידיעתם של הצעירים על-מנת שידעו להיזהר ככל האפשר ממקרים דומים.

מבוסס על סיפור אמיתי, השמות והפרטים המזהים שונו.
תאריך:  29/09/2007   |   עודכן:  30/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אונס
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מסוכן ביותר
שחר.מ  |  30/09/07 20:50
2
לי קרה משהו דומה- ניסיון אישי
david qew  |  1/10/07 09:28
3
מקרה נדיר שאינו מלמד על כלום ל"ת
יופיטר  |  1/10/07 12:07
4
אבל לעומת זאת...
משה, עורך-דין  |  1/10/07 16:47
 
- בכל זאת
יהושפט  |  2/10/07 06:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
האם לא ניתן לחשוד שהגנה עיתונאית נמרצת, מהסוג המוענק לראש הממשלה, אינה ניתנת בחינם וקיימת מצד בעלי העיתונים והעיתונאים ציפייה לתמורה מוגדרת?
נרי אבנרי
חודש ימים לפני הבחירות ברשות הפלשתינית אמר עמי אילון לדן מרגלית: "אני כבר אומר לך, ואתה יכול לרשום: החמאס לא ינצח בבחירות!! לא משום שהוא לא יכול, אלא משום שהוא לא רוצה". למעריצי אילון, אני ממליץ לקרוא פעמיים
יוני בן מנחם
סוריה איננה יכולה להתעמת כעת, באופן צבאי, עם ישראל. זה היה כנראה גם השיקול של הדרג המדיני בישראל כשאישר את הפעולה, שעל-פי מקורות זרים, עסקה בנטרול איום נשק השמדה המוני על ישראל
הרצל חקק
על שקיעתה הנוגה של העיתונות ועל העבדות ל"ספינים" ולשלטון
עו"ד הילה פורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il