X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מעון הרופא
▪  ▪  ▪
חבורת הזמר של מעון הרופא [צילום: יח"צ]

בסימן אנשים טובים באמצע הדרך: התנדבות ועזרה לקשיש מציינים דיירי מעון הרופא את חודש האזרח הוותיק ומזמינים את עמיתיהם, גמלאי מבשרת לשלל פעילויות וערב שירה ביום שני הקרוב, ה-11 באוקטובר.
גם בגילם הם תורמים, פעילים ומתנדבים ועוסקים בפעילות תרבותית מגוונת. החודש יציינו ויחגגו דיירי הדיור המוגן מעון הרופא נווה עמית במוצא עילית את חודש האזרח הוותיק אותו השיק נשיא המדינה, שמעון פרס בטקס במשכנו בתחילת השבוע. עפ"י החלטת האו"ם ברחבי העולם יצוין באוקטובר חודש הקשיש הבינלאומי שיימשך על פני חודש ימים ויאופיין באירועים רבים ופעילויות לגיל השלישי.
החגיגה לציון חודש האזרח הוותיק מאופיינת בחודש גדוש פעילות המצפה לדיירי מעון הרופא במוצא עילית . בין השאר נערכו הקפות בגינת המעון בשילוב תנועת בני עקיבא, הרצאה על משמעותה של התנדבות - הרצאה שניתנה על ידי רוני פישר על פרויקט בנק הזמן המשותף לקהילת מבשרת ירושלים. במסגרת הפעילות הוזמנו גמלאי הישוב מוצא עילית גם לערב ספרותי בנושא "אנשים טובים באמצע הדרך- המרצה גילה זיו והרצאה נוספת בנושא התחלות מאוחרות, המרצה אריאלה הירש.
ביום שני הקרוב, 11 באוקטובר מזמינים דיירי מעון הרופא במוצא עלית את גמלאי הישוב מוצא עלית לערב שירה, שירים סיפורים ותמונות בסימן אנשים עם הצמד מזל וג'קי. דיירי המעון ימשיכו בפעילות ענפה במהלך החודש ויאזינו גם למקהלת הבית של דיירי מעון הרופא (ראה תמונה). עוד בתוכנית ערב זיכרון ליצחק רבין ועוד מגוון רחב של פעילויות תרבות וביניהם מופעים, קונצרטים, הרצאות וטיולים.
מנהל הדיור המוגן מעון הרופא - מוצא עלית, ראובן דורון מסר כי דייריו במעון הרופא, על אף גילם מסוגלים ליצור, לפעול, לתרום, להתנדב,לארח ולהנות משלל פעילויות.
לדברי ראובן דורון במהלך חודש אוקטובר, חודש הקשיש 2010 מתקיים מבצע היכרות ורישום דיירים חדשים כשכל מצטרף יזכה למתנה מיוחדת על פי תקנון הנהלת הבית.
במסגרת חגיגות יובל 28 שנה ל"מעון הרופא" שודרגו ושופצו באחרונה מספר יחידות דיור במעון ברמה גבוה ביותר. "מעון הרופא" במוצא עילית משתייך לרשת מגורי האיכות "נוה עמית" מבית קופ"ח מאוחדת. המעון ממוקם במוצא עילית ונמצא במרחק 10 דקות נסיעה מירושלים. הוא שוכן בתוך נוף קסום של הרי ירושלים באווירה כפרית ומיוחדת עם אויר הרים צלול כיין. המעון מעניק לדייריו אווירה רגועה, נוחה ומפנקת. המעון מציע לדייריו העצמאיים דירות יפהפיות ומרווחות במבחר גדלים, כולן עם מרפסות המשקיפות לנוף של ירושלים הקסומה. במעון גם מרכז החלמה והבראה חדיש ומודרני ברמת מלון 5 כוכבים, מחלקה סיעודית איכותית וחדישה עם צוות רפואי מתוגבר וצמוד וכן יחידות דיור תומך לדיירים עצמאיים הזקוקים לעזרה ולסיוע.

תאריך:  10/10/2010   |   עודכן:  10/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il