הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניר קלינגר: "לא תקין מה שתבריזי עשה"

מאמן הפועל באר שבע טוען שהשופט הודיע לו כי ירחיק את ערן לוי: ''לא מבין מה קרה. לא היתה לי ברירה אלא להחליפו". על ההפסד 3:1 להפועל פ"ת: "לא חושב שזו בושה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.02.11 - 18:38

הפועל באר שבע ספגה אמש הפסד כואב, 3:1 להפועל פתח תקווה, אבל את המאמן ניר קלינגר מעצבן בכלל משהו אחר. קלינגר התראיין הערב (ראשון) לתכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול הים האדום, וסיפר על התקרית שאירעה אתמול עם שופט המשחק, איתן תבריזי. על פי מאמן האדומים, תבריזי אמר לו כי הוא מתכוון להרחיק את ערן לוי, דבר שהביא לכך שהוא נאלץ להחליפו.

"בצורה ברורה מאוד - הייתה לי אפשרות לבחור בין להוציא את ערן לוי לבין שיהיה מורחק", אמר קלינגר. "אני לא מבין למה זה קרה ואיך זה קרה וככה השופט אמר לי. לא נתקלתי בדבר כזה עד היום. הוא קיבל צהוב אחד במחצית הראשונה, אבל לא קילל. מה שתבריזי עשה לא תקין בעיניי. זו פעם ראשונה שזה קורה לי בקריירה. הוא לא עשה שום דבר רע, לא רב עם אף אחד ולא קילל. אני לא מבין עד עכשיו. החלפתי אותו כי לא הייתה לי ברירה".

מעבר לזה, המאמן התייחס ליכולת הפושרת אמש, שהגיעה דווקא אחרי 0:5 מרשים על אשדוד: "אני לא חושב שההפסד הזה הוא בושה. אני משתדל לא ללכת מקיצוניות אחת לשנייה. במשחקים האחרונים היינו ביכולת טובה, אבל אמש לא היינו נחושים כמו במשחק מול אשדוד. אני אצטרך לעשות שינויים כדי שהדברים האלה לא יקרו בעתיד. הכי חבל לי כי הקבוצה התאמנה והייתה בדרך הנכונה. המון קהל הגיע ואכזבנו אותו. אחרי שהיינו בשיא זה בא לנו לא טוב ולא ברגע הנכון".

"אם ערן היה במחצית השנייה היו לנו כלים התקפיים. סה"כ אני מרוצה ממנו הוא משתדל ורוצה", דיבר קלינגר על הרכש מאשקלון. "הוא מחובר לקבוצה ולאוהדים ואני מקווה שאף אחד לא ינסה להדביק סטיגמה למקרה הזה".