הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לראשונה העונה: ק"ש תפתח עם חלוץ בודד

המאמן רן בן שמעון יעלה עם עמאשה בחוד מול מכבי ת"א בשבת. בדש ימתין על הספסל. חיימוב יעמוד בשער. חסארמה: "נרצה להוכיח שאנחנו לא נופלים מהם"

אלי סבתי  11.03.11 - 19:59
חסארמה מול ניבאלדו במפגש הקודם בבלומפילד (ניר בוקסנבאום)
חסארמה מול ניבאלדו במפגש הקודם בבלומפילד (ניר בוקסנבאום)

הפועל קריית שמונה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב. עוד בטרם האימון ערך המאמן רן בן שמעון שיחה עם שחקניו, בה הזהיר אותם מהמתפרצות של האורחים. כמו כן בי'ש לפקוח עין על שחקני המפתח של הצהובים במרכז השדה.

  • שבת ב-23:00, ישיר ב-5LIVE+: כל התקצירים והפרשנויות ב'שער השבת'
  • לראשונה העונה בן שמעון יפתח עם חלוץ בודד בהתקפה, וויהאם עמאשה, כך עולה מתירגול ההרכב שערך ביום חמישי. ברק בדש ימתין להזדמנות שלו מהספסל, שכן אופציית שמעון אבו חצירא לא על הפרק בשל פציעה. מי שיחזור להרכב הוא הבלם הוותיק סלאח חסארמה שיתפוס את מקומו של איתן טיבי שהורחק בשבוע שעבר בנתניה.

    חסארמה אמר לאתר ספורט 5: "מדובר במשחק קשה מאוד. לא ניצחנו כבר 3 מחזורים. חשוב מאוד שנחזור לנצח, במיוחד כשהמטרה שלנו היא הפלייאוף העליון. הראש שלנו רק במשחק ואיך מנצחים את מכבי, שהיא קבוצה חזקה מאוד. אני בטוח שאם נדע לעמוד נכון על המגרש ולהוכיח מההתחלה שאנו בעלי הבית ולא נופלים מהם, נוכל להשיג את הניצחון".

    משבצת אחת טרם ברורה עדיין באיוש העמדה בין הקורות: בן שמעון מחפש את החלון להחזיר את גיא חיימוב לשער, אך היכולת הלא רעה של דני עמוס במשחקים האחרונים קצת מקשים עליו בהחלטה. כזכור חיימוב איבד את מקומו בהרכב לראשונה העונה לפני המפגש מול מכבי בסיבוב הקודם, אז התבטא כמי שחולם לחזור במכבי. הפעם שמר חיימוב על השתיקה שככול הנראה תסייע לו לחזור כבר מחר לשער.

    הרכב משוער: גיא חיימוב; אלעד גבאי, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שיטרית; וויליאם נג'ובו, בראיין גרזיצ'יץ', אופיר חמו, עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, וויהאם עמאשה.