הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלונסו: "אין לנו מטרה אחרת מלבד אליפות"

הנהג הספרדי של פרארי מכוון גבוה לפני פתיחת העונה בפורמולה 1: "רוצה לשחזר את הקרב מלפני שנה וליצור שושלת של אליפויות נוספת"

אופיר גולן
אופיר גולן  21.03.11 - 20:07

סוף השבוע הקרוב תיפתח רישמית עונת הפורמולה 1 עם מקצה הדירוג בגראנד פרי מלבורן. סבסטיאן פטל, מארק וובר, מיכאל שומאכר ורבים אחרים ייאבקו על הפול פוזישן במירוץ שיתקיים ב-27 במארס. אחד מהנהגים האלה הוא פרננדו אלונסו, פעמיים אלוף העולם בפורמולה 1.

  • ראשון, גראנד פרי מלבורן בשידור ישיר ב-5LIVE+, תקציר באתר.
אני מרגיש שפרארי נמצאת במקום טוב, מקווה שתהיה לנו פתיחת עונה מוצלחת", אמר פרננדו אלונסו, שהפסיד בעונה שעברה את האליפות לפטל במירוץ הסיום. "אנחנו בכושר טוב ואני מקווה שזה יספיק במלבורן. אני יודע שזה קשה מאוד לזכות באליפות העולם, אבל אני במצב הכי טוב לכך".
 
"אני רוצה לשחזר את הקרב של השנה שעברה", המשיך אלונסו, שגם השנה צפוי לו קרב עם בייבי שומי ומארק וובר מקבוצת רד בול. "אני רוצה לקחת את התואר ובהמשך ליצור שושלת אליפויות נוספת. אין מטרה אחרת מלבד זו עבורי ועבור פרארי".
 
אלונסו לא התייחס רק לרד בול אלא לכל היריבים הפוטנציאליים שלו: "הקרב על התואר יהיה עם רד בול, מקלארן (לואיס המילטון וג'נסן באטן) ומרצדס (שומאכר)". על היכולת הטובה של רנו סאובר וטורו רוסו, במקצי קדם העונה אמר הספרדי: "יש חוקים חדשים העונה אבל אני לא מאמין שזה יצמיח יריבים חדשים. אני חושב שהמירוצים השנה יהיו יותר מעניינים אך בסופו של דבר לא יהיו בשורות חדשות על הפודיום".

גם בקבוצת וויליאמס מחכים בקוצר רוח לעונה החדשה. פסטור מלדונאדו מוונצואלה החליף בתום העונה שעברה את ניקו הולקנברג הגרמני. מלדונאדו, לו זו תהיה העונה הראשונה בסבב הפורמולה 1, מקווה לראות תוצאות כבר ביום ראשון הקרוב: "זו הפעם הראשונה שלי במלבורן ואני מקווה להתחיל את קריירת הפורמולה שלי ברגל ימין. היו לי תוצאות טובות במקצי קדם העונה והמטרה שלי בראשון היא להשתלב לרשימת מקבלי הנקודות".

"זה תמיד מרגש להתחיל עונה חדשה מאפס", אמר חברו של מלדונאדו לקבוצת וויליאמס, רובנס באריקלו, "אני תמיד מפנטז על ניצחונות והצלחות אבל הרגליים שלי על הקרקע וכל הריכוז מופנה לגראנד פרי במלבורן. מקווה שתהיה עונה טובה".