הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מליקסון כבש את שער האליפות של קראקוב

הקשר הישראלי כבש בדקה ה-17 וסידר 0:1 מול קראקוביה בדרבי שהעניק את התואר. לקבוצה יש יתרון של 10 נק' כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. זוהי האליפות ה-13 של המועדון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.05.11 - 17:45
מאור מליקסון. גרם לאלפים לחגוג

מאור מליקסון סידר היום (ראשון) תואר אליפות לקבוצתו ויסלה קראקוב וניצחון 0:1 יוקרתי בדרבי מול קראקוביה. הקשר שהגיע במהלך העונה הפך לבורג מרכזי במועדון, והפעם הגיעה החותמת הסופית לכך עם שער שהעניק את התואר בפעם ה-13 לקבוצה. ההישג הזה גרם לאלונה ברקת להתקשר לשחקנה לשעבר. "כולנו גאים בך ושמחים", אמרה הבעלים של הפועל ב"ש וציינה כי הוא התרגש מהמעמד והברכות.

הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-17 כבש את שער הניצחון שגרם לאלפים ביציעים לחגוג, אחרי שבעונה שעברה האוהדים נאלצו לראות את הקהל של לך פוזנאן מרוצה בתום העונה. שלוש הנקודות הללו הציבו את ויסלה בפסגה בפער של 10 נקודות מסגניתה, ורצלאב, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום.

זה היה שערו השלישי של מליקסון מאז הגיע בינואר, כשהפעם הקשר הצליח להקדים שחקן ההגנה ולנגוח בעוצמה פנימה אחרי כדור קרן שהוגבה לרחבה. אגב, הוא היה פעיל במשחק ובמחצית השניה חילק מספר מסירות משובחות שלצערו לא הפכו לשערים.

בדקה ה-77 הישראלי הוחלף כדי לחזק את החלק האחורי, לנוכח הלחץ של קראקוביה בדקות הסיום. אחרי השריקה של השופט החלה חגיגה גדולה באצטדיון ובקבוקי השמפניה נפתחו. מליקסון יכול לרשום חצי עונה מאוד מוצלחת מחוץ לגבולות ישראל.