הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוא הולך? שמיר עלול לעזוב את בני השרון

הנהלת הקבוצה תתכנס בשבוע הבא ותדון בשינוי מהותי בסגל. ארז כץ ובן רייס אמורים להישאר

רועי גלדסטון  18.05.11 - 14:22
שמיר (אתר מנהלת הליגה). יעזוב אחרי הכישלון?
שמיר (אתר מנהלת הליגה). יעזוב אחרי הכישלון?

לאחר הלם ההדחה מפלייאוף ליגת לוטו (הפסד 1:3 למכבי ראשל"צ) ואי הצלחת הקבוצה לעלות לפיינל פור, הנהלת בני השרון תתכנס בשבוע הבא לישיבה ויחלו לדון בעתיד הקבוצה. בשלב זה קיים חוסר וודאות גדול באשר לשאלה כיצד תיראה הקבוצה בעונה הבאה.

המאמן דן שמיר מוערך מאוד בקרב אנשי ההנהלה, כמו גם עוזרו אורן אהרוני, אבל העובדה שזו העונה השנייה ברציפות בה הקבוצה לא עומדת ביעדיה ולא מעפילה לפיינל פור עלולה להביא לסיום ההתקשרות עם המאמן. מספר דברים כבר ברורים: שרון ששון לא ימשיך במועדון, כמו גם שון ג'יימס, שעל ההתעניינות בו ע"י מכבי ת"א וקבוצות נוספות ביבשת פורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט. אשתו של ג'יימס אוהבת את החיים בישראל ומעוניינת לגדל בארץ את ילדיהם, ולכן הסנטר צפוי לחתום במכבי או בהפועל ירושלים ולא לממש את ההצעות שהונחו בפניו מחו"ל.

לי ניילון, המאוכזב עמוקות מהיחס שקיבל מהשופטים בליגה, לא צפוי להמשיך בישראל ומחזיק במספר הצעות מליגות באירופה. גורם במועדון התייחס לנושא הפורוורד הוותיק ואמר: "ניילון החל את העונה עם התנהגות מעט בעייתית, אבל שיפר את דרכיו לחלוטין. למרות השינוי בהתנהגותו זה היה מאוחר מדי. השופטים לא נתנו לו חסד והוא חש מתוסכל מכך. היו פעמים שלי ניסה לתפוס עמדה והיה מקבל שריקות לעבירה, היו 'מפוצצים אותו' בכניסה לסל והוא לא היה מקבל שריקות, והוא היה גמור מזה. הייתה תחושה שהשופטים הגיעו למשחקים טעונים כלפיו".

השחקן הצעיר בן רייס מחזיק בחוזה לעונה נוספת והוא ימשיך. הגארד הוותיק ארז כץ סיים גם הוא חוזה, אבל מוערך מאוד וצפוי להיכלל בבנייה המחודשת של המועדון.