הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עיריית ת"א תובעת ממכבי כ-2.2 מיליון ש"ח

העירייה טוענת שמועדון הכדורגל של הצהובים עושה כבר שנים שימוש לא חוקי במגרש אשר הוחכר לו עוד בתקופת המנדט. הדרישה: פינוי מיידי של השטח וגם כ-270 אלף שקלים על כל אחת מ-7 השנים האחרונות

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  14.06.11 - 12:54
צרות מכיוון העירייה. גולדהאר _ברני ארדוב, וואלה)
צרות מכיוון העירייה. גולדהאר _ברני ארדוב, וואלה)

עיריית ת"א הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום תביעה בסך כ-2.2 מיליון ש"ח נגד מכבי תל אביב באמצעות עורכי הדין אילן שרקון ויואב קוק. לטענת העירייה מכבי מחזיקה שלא כחוק בשטח המשתרע על פני 9 דונם ומכונה 'אצטדיון המכביה'. הסכום נובע מדמי שימוש שנתיים של 270 אלף ש"ח על פני שבע שנים בתוספת מע"מ.

בתביעה נטען כי החוזה המקורי בין העירייה למכבי הוא עוד מתקופת המנדט הבריטי, או ליתר דיוק 1932. מאז ולמרות שתנאי החכירה פגו, האגודה המשיכה לעשות שימוש במגרש. במהלך השנים שחלפו מאז 1995 פנתה העירייה אל אגודת מכבי עולמית ומועדון הכדורגל מספר פעמים בדרישה לפנות את השטח ולהשיבו אך ללא הועיל.

ב-2004 נאלצה העירייה להגיש אף תביעה נגד מכבי העולמית וב-2006 ניתן, בהסכמת הצדדים, פסק דין המורה למכבי העולמית לפנות את הקרקע. למרות זאת ובעקבות פניות חוזרות ונשנות ממכבי ת"א, הסכימה העירייה לנהל מו"מ עם האגודה בנוגע להשבת השטח ובנוגע לתשלום דמי שימוש שעל מכבי ת"א לשלם. לדברי העירייה מכבי התחמקה מלחתום על הסכם והמשיכה עד היום להחזיק בשטח ללא הסכמת העירייה ואף מבלי לשלם לה דמי שימוש כלשהם.

נערכים לאימון הפתיחה
חלק משחקני מכבי ת"א ערכו היום בדיקות רפואיות לקראת פתיחת האימונים מחר אחר הצהריים. השחקנים שעברו את המבדקים הפיזיים הם רוברטו קולאוטי, שרן ייני, דור מלול, ג'יבריל סידיבה, ריף פרץ, מושיקו לוגסי, ליאור ברטקובסקי ותום מנשרוב.