הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ווקלר: "סיכויי לזכות בטור שואפים לאפס"

לובש החולצה הצהובה פסימי: "אני לא רוצה לרמות את הציבור. אלחם עד הסוף אבל אין לי ממש סיכוי באלפים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.07.11 - 17:00
ריאלי, ווקלר (gettyimages)

26 שנים מחכה צרפת למושיע מקומי שיגיע לשדרות השאנז אליזה עם החולצה הצהובה. לפי לאנס אמסטרונג ולורן ז'לאבר לתומאס ווקלר, מוביל הדירוג במהדורת 2011, סיכוי סוף סוף לשבור את המנחוס וללכת בעקבותיו של ברנארד הינו האגדי (האחרון שזכה בטור). למרות זאת, רוכב יורופקאר חושב אחרת.

  • מה עברו הרוכבים ומה מחכה בהמשך? הכל באפליקציית הטור דה פראנס שלנו. היכנסו
  • "זה נחמד לשמוע את הדברים הללו", אמר ווקלר שיגיע ככול הנראה לאלפים עם יתרון של 1:49 דקות על פני פרנק שלק ויותר מ-2 דקות על פני יתר הפייבוריטים הגדולים, "אבל אני מאמין שהסיכויי שלי לזכות בטור שואפים לאפס".

    "הצלחתי להשאיר עם הפייבוריטים בפלאטו דה ביי (קטע 14) ואני אשמח לעשות זאת גם בשלבים ההררים הבאים, אבל אני לא חושב שאני ברמה שאוכל לעשות זאת. מה שעשיתי עד כה היה יוצא דופן".

    "זה לא משפיע עלי מה שאומרים בצרפת. אני נשאר מרוכז במטרה שלי. לא הגעתי לכאן כדי לזכות במירוץ. אני לא רוצה לשקר לציבור. מה שברור זה שאלחם כדי להישאר שם".

    הטור יתחדש ביום שלישי כאשר הפלוטון ידווש בין הכפר סיינט פאול טרואה-שאטו ויגיע לדרום האלפים לעיר גאפ (162.5 ק"מ). הקטע יהיה מישורי ברובו וכולל טיפוס אחד בלבד בקטגוריה 2 בקול דה מנס (9.5 ק"מ ב-5.2% שיפוע ממוצע) כאשר בסיומו ירידה. הזדמנות טובה לרוכבי קלאסיקות או לקבוצת בריחה לקחת את הניצחון.