הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טרבזונספור תחליף את פנרבחצ'ה בצ'מפיונס

בעקבות פרשת מכירת המשחקים במדינה, האלופה לא תוכל לשחק בצ'מפיונס. סגניתה "תרוויח מההפקר" ותקיים הופעת בכורה במפעל לאחר פגישת חירום של אופ"א

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.08.11 - 20:24
עזיז יילדרים מפנרבחצ'ה
עזיז יילדרים מפנרבחצ'ה

פחות מיממה לפני הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, הודיעה ההתאחדות הטורקית כי היא מונעת מהאלופה המקומית, פנרבחצ'ה, להשתתף בצ'מפיונס. זאת בשל החקירה המתמשכת בטורקיה בנוגע למכירות משחקים, שייתכן והתרחשו במדינה. ההחלטה התקבלה היום (רביעי) במסגרת ישיבת חירום שכינסה ההתאחדות הטורקית. כתוצאה מכך, התכנסה באופ"א ישיבה דחופה בה נקבע כי סגנית האלופה טרבזונספור, שהודחה על ידי בנפיקה ליסבון בשלב המוקדמות של הצ'מפיונס, תקבל את מקומה.

טרבזונספור "תרוויח מן ההפקר" ותרשום הופעת בכורה בליגת האלופות. כתוצאה מכך בוטל המשחק של הטורקים מול בילבאו, שהיה אמור להיערך על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. הדבר שלח את הנציגה הספרדית לליגה האירופית. ההגרלה תתקיים מחר בערב במונאקו.

מזכ"ל אופ"א, ג'יאני אינפנטינו: "החלטנו להתחשב בהחלטה של הטורקים לתמוך בניסיונותיהם למגר תופעות בלתי הולמות. אנחנו רואים בהתאחדות הטורקית כאחראית הבלעדית במלחמה נגד השחיתות בכדורגל הטורקי".

עוד קודם לכן נתקשה פנרבחצ'ה על ידי ההתאחדות הטורקית לפרוש מיוזמתה אחר סירבה. "החלטנו לשלול את הזכות מפנרבחצ'ה במטרה להימנע מנזקים עתידיים לכדורגל הטורקי", נמסר בהודעה של ההתאחדות המקומית. היו"ר עצמו אמר: "אנחנו רוצים לעשות שינויים חיוביים בכדורגל שלנו ולהימנע מסנקציות בהמשך".