X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחירה של בובה מתחילת המאה הקודמת, שעלתה באותה תקופה כמה אגורות שחוקות, מרקיע כיום שחקים בובות שנשתמרו ממחצית המאה ה-19, נמכרות כיום לאספנים בסכומים אסטרונומיים המרקיעים, לעיתים, עד 50 אלף דולר לבובה
▪  ▪  ▪
בובה. לא סתם משחק

ימיה של הבובה כימי האדם. ביוון ובמצרים העתיקה היא הייתה חלק בלתי נפרד מן התרבות ומהווי החיים של המבוגרים. בימי הביניים היא הפכה לאביזר-שעשוע לילדים.
מלבד היותה אביזר-שעשוע קלאסי לילדות, יש לבובה ביקוש רב בקרב אספנים מבוגרים וערכה בשוק עולה ככל שהיא ישנה יותר. מחירה של בובה מתחילת המאה הקודמת, שעלתה באותה תקופה כמה אגורות שחוקות, מרקיע כיום שחקים. בובות שנשתמרו ממחצית המאה ה-19, נמכרות כיום לאספנים בסכומים אסטרונומיים המרקיעים, לעיתים, עד 50 אלף דולר לבובה.
ליקרות וליוקרתיות שבין הבובות ה"ענתיקות" נחשבות אלה שראשן עשוי חרסינה. אספן "משוגע לדבר" יעשה כל שלאל-ידו כדי שלפחות בובה אחת כזו תפאר את ויטרינת הבובות הפרטית שלו. אספן לשמו גם יוכל להבחין בין בובה מקורית לבובה מזוייפת, בין בובה ישנה לבובה "משוחזרת" - הכל על-פי סימני היצרן החקוקים עליה. ליאון ברו, ארמנד מרסיי, סימון הלביג, או ריינהארד וקסטנר הם שמות-יצרנים ששום אספן-בובות ראוי לשמו לא יוותר עליהם.
נחלתם של מטורפים
בבורסת הבובות העתיקות, המתקיימת מדי שנה בציריך שבשווייץ, נוטלים חלק אספנים רבים מרחבי העולם. כאן מוצגות לראווה בובות ישנות-נושנות מהולנד ומאנגליה, מגרמניה ומאיטליה. תוך שעות ספורות הן נחטפות בהמוניהן והופכות לנחלתם של המטורפים אחריהן.

תאריך:  14/02/2008   |   עודכן:  14/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר להב
מלבד שלוש ארוחות מרכזיות: בבוקר, בצהריים ובערב, יש להקפיד על ארוחות ביניים קלות כמו תפוח, מעדן או חטיף וגם על שתייה מרובה של מים
צילה שיר-אל
מרקורי כוכב התקשורת סוף סוף יוצא מהנסיגה ובמזל דלי דברים מתחילים להסתדר    וונוס מלכת היחסים הבין אישיים עוברת ממזל גדי למזל דלי - אהבה זורמת    הכוכב מארס המביא איתו עשייה לצד אלימות, אומנם יצא מהנסיגה, אך עדיין אנו חשים בהשפעתו - אלימות מתמשכת
דוד מ' וינברג
"הרקטות נפלו בשטחים פתוחים, ללא נפגעים וללא פגיעה ברכוש, דיווחו במהדורות החדשות. אבל כל קסאם הרעיד, הבהיל, וסדק עוד יותר את תושבי רחוב יוספטל. אתמול היו אלה בתי השכנים שנפגעו, ומחר?? וכך זה ממשיך, כבר שבע שנים"
יוני בן מנחם
הקרב על פתיחת מעבר רפיח החל והוא יימשך עוד זמן רב. האינטרס של ישראל הוא שהמעבר יהפוך למעבר פלשתיני-מצרי כדי שמצרים תקבל את האחריות הכלכלית על רצועת עזה. ישראל צריכה לתאם עמדות עם כל הצדדים המתונים המתנגדים לחמאס כדי לנסות וליצור דה-לגיטימציה לארגון בעיני בני עמו
שרגא עילם
"האמונה שסגירת תושבי עזה בגטו תביא שלום היא אשליה, באותה מידה כמו שהתקווה שמצור יביא את הפלשתינים להכרה שהדרך הכוחנית מזיקה, הסתברה כמוטעית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il