הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איוניר: "רוצים להחזיר את הנקודות שאיבדנו"

מאמן מכבי תל אביב לשחקניו לקראת באר שבע: "לא אנחנו הכרזנו שנרוץ לאליפות, בונים כאן קבוצה". גל אלברמן תורגל בהרכב, מדוניאנין ודהאן יקבלו מנוחה

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  24.09.11 - 21:54
כאן בונים. מוטי איוניר
כאן בונים. מוטי איוניר

לפני ארבעה ימים היא איבדה נקודות לראשונה העונה, ובעוד שבוע כבר יהיה לה משחק עונה (מול מכבי חיפה), אך ביום ראשון מכבי תל אביב תוכל להעפיל שוב לראשות הטבלה, אם תנצח את הפועל באר שבע של ניר קלינגר בווסרמיל.

כל ילד יודע שחיה פצועה היא חיה מסוכנת, אבל סביר להניח שאין יותר מדי מתנגדים בקרית שלום ליריבה שזימן לה לוח המשחקים. חמישה הפסדים ו-0 נקודות, זה המאזן העגום של באר שבע מתחילת העונה. עם המטען השלילי הזה, חניכיו של ניר קלינגר יצטרכו לחפש את הנקודות הראשונות שלהם העונה דווקא מול הקבוצה שעד עכשיו רבים יסכימו שהיא המרשימה ביותר. המפגש של מכבי מול האקס קלינגר רק יוסיף עוד פיקנטריה למשחק, שגם ככה הוא טעון מאוד.

"אנחנו רוצים להחזיר את הנקודות שאיבדנו מול רמת השרון", אמר מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר לאתר ערוץ הספורט. "יש לנו דרך ונרצה להמשיך בה". מוקדם יותר, מאמן הצהובים הבהיר מספר דברים לשחקניו: "לא אנחנו אלה שהצהרנו על ריצה לאליפות. אנחנו בתהליך של בניית קבוצה, גם 0:1 זה עדיין ניצחון ועדיין שלוש נקודות".

מי שעשוי לחזור להרכב ולקבל דקות משחק, הוא לא אחר מאשר גל אלברמן. הקשר, שעדיין לא רשם אפילו דקה אחת בליגת העל העונה, נלחם בשמועות על מעמדו אצל איוניר, ונראה כי החליט לענות לכל מבקריו על המגרש. רועי קהת תורגל ביחד איתו בקישור האחורי, והשניים צפויים לפתוח יחדיו ב-11. החוליה הקדמית תאויש על ידי ברק יצחקי, מוסא קונאטה ואלירן עטר, מה שאומר שרוברטו קולאוטי יהיה על הספסל. לאחר שעמדו בעומס רב מבלי להתלונן, רפי דהאן והאריס מדוניאנין צפויים לקבל מנוחה ומי שלא יהיה בסגל למשחק, הוא רוברטו פונצ'ץ', שסובל משבר באפו.

הרכב משוער: גיא חיימוב; עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו; גל אלברמן, רועי קהת, ברק יצחקי, דור מיכה; מוסא קונאטה, אלירן עטר.