X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טלמפ
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

[צילום: יח"צ]

טרנד הקופונים מגיע גם לאפליקציות מבוססות המיקום. חברת טלמפ, המפתחת אפליקציות מבוססות מיקום ל-4 מפעילות הסלולר בישראל ופורטל המסעדות Rest.co.il מקבוצת דפי זהב, המחזיק את מאגר המסעדות הגדול בישראל, יוצאים בשיתוף פעולה במסגרתו משתמשי הסלולר המנויים לשרות ה-GPS, יהנו ממאגר קופונים שיאפשר להם לאתר מגוון מסעדות המעניקות שוברי הנחה ומבצעים, בהתאם למיקומם הנוכחי. כל שהמנוי צריך לעשות הוא לפתוח את אפליקציית הניווט, להיכנס לווידג'ט הקופונים החדש של REST ומיד יופיעו בפניו המסעדות המציעות את הקופונים בהתבסס על מיקומו הנוכחי, לרבות שם הרחוב בו המסעדה ממוקמת, המרחק ממנה, מספר הטלפון שלה וכמובן, אפשרות לנווט אליה בקלילות. תוספת חשובה זו נכללת בגרסה החדשה של שירות המיקום של טלמפ.
הקופונים המשולבים בגרסה החדשה של היישום (גרסה 5.40) כבר זמינים היום למשתמשי שירות הניווט בפלאפון (NAVIGATOR GPS+) אשר בבעלותם אחד ממגוון מכשירי מגע התומכים ביישום, ובקרוב יהיו זמינים גם לפלטפורמות נוספות ברשת פלאפון וכן ברשתות נוספות בישראל.
מוטי קושניר, סמנכ"ל השיווק בחברת טלמפ: "טלמפ מאמינה ומקדמת באופן עקבי שיתופי פעולה המשלבים שכבות תוכן המעלות את הערך הלוקאלי והרלוונטי שנגזר משימוש ביישום. שיתופי פעולה עם ספקים מובילים לתוכן מבוסס מיקום בשוק המקומי, וביניהם פורטל Rest, מאפשרים לנו לשלב בין מותג תוכן מוביל המביא איתו תג איכות ביחד עם היכולות הטכנולוגיות ויכולות המיקום שלנו, ולייצר עבור המשתמשים קונטקסט אופטימאלי של זמן, מיקום והעדפה באופן שמקדם החלטות צרכניות נבונות ומאפשר להם לממש הטבות, גם במצבים ספונטניים בהם המשתמש לא הדפיס מראש קופוני הטבות למיניהם".
אביחי בליצקי, מנכ"ל חטיבת החוויה מקבוצת דפי זהב."אנחנו נמצאים בעיצומו של שיתוף פעולה הנמשך למעלה משנתיים עם חברת טלמפ, ושמחים להציע למשתמשים גם קופונים למימוש מיידי באמצעות הפתרון המפותח על-ידי טלמפ ומשווק על-ידי מפעילות הסלולר. העובדה שהתוכן שלנו מקודם במסגרת שירות הניווט של מפעילות הסלולר בישראל מקנה למשתמשים ממשק חיפוש ומיון נוח במיוחד מתוך מאגר המסעדות שלנו, ובמקביל מסייעת לנו לגייס הטבות נוספות מצד מסעדות רבות, אשר בתמורה יהנו מקידום ביישום, ומהעדפת משתמשים אשר יבצעו החלטות תוך הסתייעות באפליקציה של טלמפ".
Rest.co.il אתר המסעדות של ישראל הקיים מזה 13 שנים, הוקם ב-1998 במטרה לספק מידע נרחב ומגוון בכל הקשור למסעדות ולבתי עסק לממכר מזון מסוגים שונים. במרוצת הזמן הפך למותג המוביל בתחום האוכל והמסעדות ברשת האינטרנט. היום הפורטל הנו חלק מקבוצת דפי זהב והוא מדריך המסעדות המוביל בישראל, עם עשרות אלפי מבקרים בכל יום ומידע מקיף על אלפי מסעדות ובתי קפה בישראל. באתר גולשים כמיליון ורבע מבקרים בחודש כאשר מועדון החברים של האתר מונה כיום קרוב ל 60 אלך חברים פעילים. הגולשים בפורטל יכולים לחפש מסעדה לפי מגוון קריטריונים כגון מיקום, סגנון ופרטים נוספים. בנוסף, הגולשים יכולים לעדכן המלצות ו/או ביקורות, להשתתף בפורומים ולקרוא כתבות רלוונטיות.
טלמפ הנה ספקית של פתרון מיקום מקיף המשווק על-ידי כל מפעילות הסלולר בישראל וכן על-ידי מפעילות סלולריות מובילות ברחבי העולם. הכללת קופונים מבוססי מיקום כחלק משכבות התוכן לחיפוש וניווט במסגרת היישום מהווה מימוש חשוב לאסטרטגייה המוצרית של טלמפ לעניין פתרון אחיד וכולל למכלול צרכי המשתמש בדרכים, לרבות גישה נוחה במיוחד לקבלת פרטים אודות עסקים לוקאליים וביצוע פעולות נוספות דוגמת חיוג ישיר להזמנת מקום, ניווט לבית העסק ברכב או ברגל ומימוש קופון בהצגתו על גבי מסך היישום על המכשיר הנייד של המשתמש. הוספת זמינות הקופונים וקידומם מאפשרת למשתמשים למקסם את החוויה הצרכנית שלהם ולבצע את העסקה הטובה ביותר בסביבתם. טלמפ הנה הבחירה של שחקנים מובילים בתעשיה דוגמת קבוצת Vodafone, קבוצת Orange, טלפוניקה וכן ארבעת מפעילות הסלולר בישראל.

תאריך:  16/10/2011   |   עודכן:  16/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il