פייזר, חברת התרופות הגדולה בעולם, יוצאת בתחילת ספטמבר בקמפיין חדש לתופעת השלפוחית הרגיזה בקרב גברים ונשים בגילאי 40+.
לטובת הקמפיין פיתחה פייזר אפליקציית אייפון "שירותים ציבוריים", שימושית במיוחד אשר עושה שימוש ב-GPS שבמכשיר על-מנת להפנות את המשתמשים בה לשירותים הציבוריים הקרובים ביותר. כך, כל הסובלים מתופעת השלפוחית הרגיזה, וגם מי שסתם קשה להם להתאפק באותו רגע, יוכלו למצוא פתרון לבעיה הלוחצת באופן מיידי ונוח. האפליקציה ניתנת להורדה ב-appstore.
האפליקציה, שפותחה באמצעות Publicis Webimage, תאפשר למשתמשים לראות את מגוון השירותים הציבוריים שנמצאים בקרבתם, תוך ציון מרחק השירותים במטרים. בנוסף, ניתן יהיה לדרג את איכות השירותים הציבוריים על-פי ניקיון, נוחות וציון כללי. ישנה אפשרות לצפות בשירותים הקרובים על גבי מפה או ברשימת רחובות, וכן להוסיף שירותים ציבוריים שעדיין לא נכנסו למאגר השירותים של האפליקציה. בנוסף, אחרי שכבר נמצאו השירותים המתאימים, מציעה האפליקציה גם פיצ'ר של חדשות live המאפשר עידכון חדשות בזמן אמת.
מטרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס Publicis, היא להעלות את המודעות לשלפוחית רגיזה, פעילות יתר של השלפוחית, ולקיומו של הטיפול הנמצא בסל התרופות, שעליו ניתן לקבל מידע מרופא המשפחה.
לדברי ד"ר קובי סתיו, מומחה בכירורגיה אורולוגית ואורולוגיית נשים במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי אסף הרופא, "התסמונת שכיחה מאוד בקרב הציבור ושכיחותה זהה בקרב גברים ונשים; 20% מכלל האוכלוסיה מעל גיל 40 סובלים מהמחלה."