חברת הפניקס משיקה את קמפיין "Best Friend", ביטוח לחיות מחמד המשווק באופן בלעדי בענף הביטוח רק ע"י הפניקס. הפוליסה תושק באמצעות קמפיין פרסומי, אשר יעלה באינטרנט וברשתות חברתיות. מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות לצורך בפוליסת ביטוח המגנה על בעליה של חיית המחמד, ולחשוף את הציבור לפוליסת הביטוח הייחודית. חברת הפניקס זיהתה את צרכי הציבור אשר מחזיק בחיות מחמד, לכיסוי ביטוחי מפני עלויות גבוהות ובלתי צפויות, וכתוצאה מכך החליטה לבצע השקה מחודשת לפוליסה שעברה שדרוג ומיתוג מחדש.
ביטוח לחיות מחמד הוא ביטוח לכלבים ולחתולים, המיועד למשקי בית פרטיים ומאופיין בכיסויים מגוונים אשר מטרתם להגן על בעל הפוליסה מפני מכלול הסיכונים הכספיים שאליהם חשוף המחזיק בחיית המחמד. הביטוח כולל מספר כיסויים המאפשרים פיצוי במקרה של נזק הנגרם כתוצאה ממוות מתאונה, כיסוי הוצאות רפואיות עקב מחלות ותאונות כגון: ניתוחים, אשפוז, תרופות, בדיקות מעבדה וצילומים. בנוסף, הביטוח כולל אחריות כלפי צד שלישי עקב פגיעת הכלב בגוף או ברכוש של אחרים. הפוליסה מקנה כיסויים רחבים תמורת עלות חודשית של החל מ-86 ש"ח לכלבים והחל מ-69 ש"ח לחתולים.
לדברי קרן גרניט, סמנכ"ל מנהלת מטה תחום ביטוח כללי בחברת הפניקס, "חיות המחמד הינן חלק אינטגראלי מחיינו. אנחנו דואגים להם וקשובים לצרכיהם כבני משפחה לכל דבר. הכיסוי הביטוחי נותן מענה לאותם מקרים בהם חיית המחמד זקוקה לטיפול יקר ובלתי צפוי. לאחר עבודת מחקר מקיפה, זיהינו את הפוטנציאל בשדרוג פוליסה חשובה זו. לשם ההשוואה, באנגליה כ-50% מבעלי חיות המחמד מחזיקים בביטוח מסוג זה. כמו יתרונות ביטוח הבריאות הפרטי, כך גם הביטוח לבעלי חיים, מסייע בדברים החשובים והמשמעותיים, אשר פוקדים אותנו ללא כל הכנה מוקדמת. אנחנו בהפניקס ממשיכים להיות קשובים לצרכיהם של קהל לקוחותינו ולהשקיע משאבים רבים בהתחדשות וקידמה, למתן מענה אמיתי וראוי".