X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פאלו אלטו מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
▪  ▪  ▪

חברת קליקסופטוור טכנולוגיות (ClickSoftware Technologies), חברה ישראלית הנסחרת בנאסד"ק ומפתחת פתרונות לאופטימיזציה של ניהול רשתות, בחרה בפתרון חומת האש מהדור הבא (NGFW) של חברת אבטחת המידע האמריקנית פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks),המיוצגת בישראל על-ידי חברת אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן. הפרויקט עלה לאוויר לאחרונה, לאחר תהליך הטמעה שארך חודשיים, בכלל סניפי החברה בעולם ומשרת את כלל עובדיה.
במסגרת הפרויקט בקליקסופטוור הוטמע פתרון חומת האש של פאלו אלטו באופן שיספק פתרון מלא לצרכי אבטחת מידע ויחליף את ה- FW ואת מוצר אבטחת הרשת ששימשו את החברה עד כה. למוצר של פאלו אלטו יכולות זיהוי של למעלה מ-1,000 אפליקציות שונות כמוFacebook, YouTube, Skype ועוד והוא מאפשר קביעת QOS לכל אפליקציה בנפרד. המוצר מתממשק ל-Active Directory הארגוני ומזהה את המשתמשים.
יונתן פילדס, מנמ"ר בקליקסופטוור טכנולוגיות, אמר: "חיפשנו פתרון אבטחה לכלל הארגון – מטה וסניפים ולאחר בחינת מספר חלופות בחרנו בפתרון של פאלו אלטו, המאפשר לנו 'לראות' את כלל היישומים ברשת ברמת המשתמש. המוצר הוטמע אצלנו כפתרון Web Security ואנו נמצאים בעיצומה של פריסת ההתקנות בכל סניפנו ברחבי העולם."
יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף בחברת InnoCom, אמר: "אנו שמחים על בחירת קליקסופטוור במוצר המנצח של פאלו אלטו. המוצר מספק מענה אחיד וכולל לכל צרכי אבטחת המידע בחברה, לרבות חומת אש, אבטחת רשת, חיבוריות VPN בין כל האתרים בעולם ומניעת חדירות (IPS)".
קליקסופטוור היא הספקית המובילה לפתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערכי שירות. פתרונות אלה, הניתנים להטמעה הן כתוכנה-כשירות (SaaS) והן באתר הלקוח, מייצרים ערך עסקי עבור ארגוני שירות באמצעות הגדלת רמות התפוקה, שיפור שביעות רצון הלקוח וחסכון בעלויות. הקונספט הטכנולוגי שלנו המוגן בפטנט - 'תכנון ותזמון מתמשך' - כולל בתוכו יכולת חיזוי לביקושים מצד הלקוח, תכנון ארוך וקצר טווח למערך השירות, תכנון ושיבוץ משמרות, תזמון בזמן-אמת, ניידות ושירותים מבוססי מיקום, ומשלב בתוכו יכולת לעדכן את הלקוח לגבי מועד ההגעה המשוער של נותן השירות.
השילוב של טכנולוגיה מוכחת וצוותי הדרכה ולימוד, מסייע לארגונים למצוא את האיזון הנכון בין חיסכון בעלויות, שיפור שביעות רצון הלקוח, התייחסות אופטימלית להעדפות צוות העובדים והרגולציות של התעשיה. הפתרונות של קליקסופטוור מתזמנים מאות אלפי נותני שירות ומשאבים של ארגוני שירות ממגוון תעשיות ברחבי העולם. גמישות ההטמעה, רוחב ועומק הפתרונות המותאמים לכל לקוח, והשותפויות החזקות שיצרנו עם ארגונים מובילים מתחומי CRM/ERP ואינטגרצית מערכות, מציבים אותנו במקום הראשון לשיפור הביצועים העסקיים בכל ארגון.
לחברה משרדים ראשיים בברלינגטון, מסצ'וסטס ובישראל וסניפים באירופה ובאזור אסיה פסיפיק. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.clicksoftware.com.
על אודות Palo Alto Networks
פאלו אלטו נטוורקס הינה חברה מובילה בתחום אבטחת רשתות. חומות האש מהדור הבא (NGFW) של החברה מאפשרות נראות חסרת תקדים ושליטה מלאה בהרשאות ליישומים ותוכן לפי משתמש ולא לפי כתובת IP, כל זאת עד ל-10 Gbps, ללא ירידה בביצועים.
חומות האש של פאלו אלטו מבוססות על טכנולוגית App-ID™ המסוגלת לזהות ולשלוט ביישומים באופן מדויק, מבלי להתחשב בפורטים, פרוטוקולים, טקטיקות התחמקות או הצפנת SSL, ולסרוק את התוכן על-מנת לעצור איומים ולמנוע דליפת מידע. לראשונה, ארגונים יכולים לעשות שימוש ביישומי Web 2.0 ועדיין לשמור על שליטה מלאה ובה בעת להפחית באופן משמעותי עלויות בעלות כוללת על-ידי איחוד חומרה. למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.paloaltonetworks.com
על אודות InnoCom
אינוקום הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה, עובדת אינוקום עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו ישיר יח"צ, טל: 03-9016661, 0544-363335

תאריך:  08/01/2012   |   עודכן:  08/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פאלו אלטו מטמיעה פתרון בחברת קליקסופטוור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גונן שרון
סילבר.נט הודיעה על מינוי חדש בהנהלת החברה. אלון אבלסון (32), מונה לתפקיד Pre & Post Sales Executive Manager. במסגרת תפקידו יוביל אבלסון את תחום המכירות, האינטגרציה בין כל מחלקות החברה והקשר המקצועי עם לקוחותיה
סיון עמית
קים בוסי – כוכבת הסדרה "שלוש", בערוץ 2 וביתו של הסופר דודי בוסי, נבחרה כפרזנטורית מותג האופנה לצעירות MLLY – מבית ml. בוסי תחליף את תמרה אהרוני בתו של השף ישראל אהרוני, ששמשה כפרזנטורית בהשקת המותג
יוסף ארנפלד
בשבוע זה של פרשת שמות, בו אנו קוראים על פעולתן של המיילדות העבריות שפרה ופועה שמסרו נפשן על הצלת חייהם של הילדים היהודים, רואה אור סינגל חדש של הזמר אשר בן חיים הקורא לכל נשות ישראל: אמא, העניקי לי חיים!
ברוריה ביגמן
גילה קמר- טרגרמן
פרס השר להגנת הסביבה יוענק לאלון שוסטר, ראש המועצה האזורית שער הנגב, על בסיס פעילותו הנרחבת בתחום הסביבתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il