X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סדנאות יצירה, משחקי חשיבה, אפיית חלות לשבת ו"מסע מופלא עם פרא השדון"
▪  ▪  ▪
אופים חלות בקיפצובה [יעל כרם]

בקיפצובה שבקיבוץ צובה מזמינים את הציבור להצטרף לפעילויות מיוחדות שיתקיימו בימי שלישי, שישי ושבת לאורך חודש ינואר. בימי שלישי בין השעות 15:00-18:00 יתקיימו סדנאות יצירה שונות ומשחקים, למשל בתאריך 10.1.12 תתקיים סדנת איפור פנים, בתאריך 17.1.12 תתקיים פעילות המשלבת פתרון פאזלים, חידות ומשחקי מחשבה, בתאריך 24.1.12 תתקיים פעילות עם כפיסי קאפלה ובתאריך 31.1.12 תתקיים פעילות "סיפור בלי סוף"- המצאת סוף חדש לסיפורים והצגתם בחדר התחפושות.
בימי שישי בין השעות 12:00-15:00 תתקיים סדנת אפיית חלות לקראת שבת ובשבת בשעות 12:30 ו-14:30 יתקיים "המסע המופלא עם פרא השדון"- הפעלות על מתקני קיפצובה עם פרא השדון.
פרא השדון הוא יצור שחי ביער הקסום יחד עם כל השדונים, פרא וכפר השדונים נמצאים בסכנה והוא זקוק לעזרתם של הילדים האמיצים בני האנוש שיעזרו לו להגן על הכפר. בפעילות ילמד פרא את הילדים לרכוש לעצמם את תכונות השדון בעזרת פעילויות מגוונות: שיווי משקל על הטרמפולינות, שיתוף פעולה במסלול המכשולים , מציאת האבנים היקרות בחדר הג'ימבורי ועוד. במהלך הפעילות יחלק פרא לילדים "אביזרי קסם" שיהפכו אותם לבעלי יכולות שדוניות.
משך הפעילות: כשעה.
ההשתתפות בסדנאות, במשחקים, באפיית החלות וב"מסע המופלא עם פרא השדון" כלולה במחיר הכניסה לפארק
שעות פתיחה: עד לתאריך 27.3.12 הפארק ייפתח בימים שלישי, ששי ושבת בלבד.
ביום שלישי בשעות 13:00-19:00:, בימי ששי בשעות: 10:00-17:00, בשבת וחופשות – 10:00-19:00
מחיר: ילד (3-14): 64 שקלים, מבוגר/ פעוט (1-3): 39 שקלים.
שימו לב:בהזמנת לינה וארוחת בוקר במלון צובה באמצע שבוע בחודש ינואר: מחיר מיוחד 495 שקלים לזוגוילד אחד בחדר בחינם המחיר כולל כניסה לקיפצובה לכל המשפחה.
למידע נוסף: 02-5347952 www.kiftzuba.co.il היכנסו לפייסבוק: www.facebook.co.il/tzuba.co.il
הגעה: מכביש מספר 1 (ירושלים – ת"א), פונים ימינה במחלף הראל (מבשרת ציון) ומיד ימינה כשבאים מת"א ושמאלה כשבאים מירושלים על הגשר לכיוון מעוז ציון (קסטל). ממשיכים בכביש מס 3965. לאחר 4 ק"מ מגיעים לכיכר הסטף, בה פונים ימינה וממשיכים בכביש מספר 395 עד לקיבוץ צובה.
כידוע, בתיירות צובה מגוון פעילויות הכוללות, בין השאר את, מלון צובה הניצב אל מול נוף עוצר נשימה של הרי ירושלים. במלון 64 סוויטות וכולן מצוידות ומאובזרות לנוחות מושלמת. לובי המלון מציע חדרי כנסים והרצאות, בית קפה ומרפסת הפונה למצודת "בלמונט" ולכרמי היין הסובבים אותו בהזמנת לינה וארוחת בוקר באמצע שבוע בחודש ינואר: מחיר מיוחד 495 שקלים לזוג וילד אחד בחדר בחינם. המחיר כולל כניסה לקיפצובה לכל המשפחה , יקב צובה הנו יקב אחוזה, שכל כרמיו נטועים מסביב ליקב. ליקב 7 יינות איכות: קברנה סובניון, מרלו, שרדונה, harmony, שירז, פינו נואר, המצודה , ויין קינוח בסגנון פורט.

הצטרפו אלינו בפייסבוק
תאריך:  08/01/2012   |   עודכן:  08/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורית שמואלי
האירוע השנתי הגדול והמרכזי של ענף הבירה, שמרכז אליו את כל מקצועני וחובבי הבירה תחת קורת היכל נוקיה בת"א. מבשלות הבוטיק הישראליות, יבואני הבירה ומותגי הפרימיום מכל העולם, באירוע הבירה הגדול של השנה – 11-10 בינואר 2012
אסף דרגן
פאלו אלטו מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
גונן שרון
סילבר.נט הודיעה על מינוי חדש בהנהלת החברה. אלון אבלסון (32), מונה לתפקיד Pre & Post Sales Executive Manager. במסגרת תפקידו יוביל אבלסון את תחום המכירות, האינטגרציה בין כל מחלקות החברה והקשר המקצועי עם לקוחותיה
סיון עמית
קים בוסי – כוכבת הסדרה "שלוש", בערוץ 2 וביתו של הסופר דודי בוסי, נבחרה כפרזנטורית מותג האופנה לצעירות MLLY – מבית ml. בוסי תחליף את תמרה אהרוני בתו של השף ישראל אהרוני, ששמשה כפרזנטורית בהשקת המותג
יוסף ארנפלד
בשבוע זה של פרשת שמות, בו אנו קוראים על פעולתן של המיילדות העבריות שפרה ופועה שמסרו נפשן על הצלת חייהם של הילדים היהודים, רואה אור סינגל חדש של הזמר אשר בן חיים הקורא לכל נשות ישראל: אמא, העניקי לי חיים!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il