הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרננדס חתם בבית"ר: אסיים כאן את הקריירה

הקשר הארגנטינאי עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והתאמן: "חשוב להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה, רוצה להישאר בארץ אחרי שאפרוש". 4 הנבחנים שותפו ב-1:2 על קטמון במשחק אימון, צפו בגולים של מויאל ודיאמנט

זיו אברג'יל  12.01.12 - 20:07

דריו פרננדס חוזר לבית"ר ירושלים. הקשר חתם היום (חמישי) עד תום העונה ויצטרף לקדנציה שלישית במועדון. פרננדס גם עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וערך אימון ראשון עם הקבוצה. במועדון טוענים גם כי אם לא יצוצו מכשולים בלתי צפויים, הוא ייטול חלק במשחקה של הקבוצה ביום ראשון מול הפועל פתח תקוה. יש לציין כי לבית"ר יש אופציה על פרננדס לעונה נוספת ושהיא עדיין ממתינה לשחרור הבינלאומי של הקשר מאלקי לרנקה.

פרננדס שהגיע עם כושר משחק של 15 מחזורים בקפריסין, אמר: "אני מאוד שמח לחזור לבית"ר ירושלים. המועדון הזה הוא כמו בית עבורי, גם בפעמים הקודמות רציתי להישאר תקופות ארוכות ועכשיו אני רוצה לפרוש ולהישאר בישראל. כרגע הדבר הכי חשוב הוא להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה. כולם צריכים להיות מאחורינו ובייחוד האוהדים, שהם הדלק של הקבוצה ושלי אישי".

בינתיים, יובל נעים השתמש במשחק אימון מול הפועל קטמון על מנת לבחון את ארבעת השחקנים הזרים שנחתו אמש בארץ. גיאורגי חריסטוב, טודור טימונוב, טומיסלאב איביצ'יץ' ונייקו פתחו בהרכב מול קטמון. השלושה הראשונים שיחקו 60 דקות ואילו הבלם האוקראיני השלים משחק מלא. נייקו שוחרר אחרי המשחק.

מבין כולם, טימונוב הוא זה שהרשים, לפחות בשלב זה. המשחק הסתיים ב-1:2 לזכות בית"ר ירושלים כאשר כל שלושת השערים נכבשו במחצית השניה. קובי מויאל העלה את בית"ר ליתרון אך יובל פוגלמן איזן לזכות קבוצת האוהדים. בסופו של דבר היה זה לירון דיאמנט שכבש את שער הניצחון בדקה ה-90, ספק עזרת היד.