הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בעקבות האסון: 2 כוכבי נבחרת מצרים פרשו

אבו טריקה וברקאת מאל אהלי שכיכבו במדי הפרעונים הודיעו כי לא ישחקו עוד. דיווח: במגרש נמצאו קליעי נשק

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.02.12 - 19:32

במצרים לא נרגעות הרוחות מהאסון הכבד שהתרחש אמש במשחק בין אל אהלי לאל מסרי שגבה את חייהם של 74 אוהדים וגם לעוד מאות פצועים. מאז הטרגדיה, לא מעט אנשים כבר נשלחו הביתה כשביניהם אפשר למצוא את מושל פורט סעיד, יושב ראש ההתאחדות המקומית ועוד בכירים במשרד הביטחון.

היום מגיעה הבשורה מכיוונם של השחקנים עצמם. למעשה שלושה שחקני נבחרת הודיעו כי הם לא יעלו יותר על כר הדשא ופרשו מן המשחק. מוחמד אבו טריקה ומוחמד ברקאת שרשמו למעלה מ-70 הופעות במדי הנבחרת הודיעו על סיום הקריירה בעקבות האירועים.

"אני לא אשחק יותר כדורגל" אמר אבו טריקה ואילו חברו הוסיף: "לא רוצה יותר כדורגל אחרי מה שהיה". גם אמד מוטאב ציין שלפחות זמנית הוא לא חוזר למגרשים. שלושתם משחקים באל אהלי והיו שותפים ללא פחות מ-3 זכיות רצופות של הפרעונים באליפות אפריקה.

בינתיים מתרחשים הפגנות גדולות בקהיר ובמקומות אחרים במצרים כאשר הגופים הפוליטיים במדינה תוקפים זה את זה ומאשימים אחד את השני באירועים. האחים המוסלמים מאשימים את מוברק ואנשיו באירוע ואילו אחרים טוענים כי המשטר הצבאי אשם בכל המתרחש.

בכל מקרה מדינה כבר החלו לחקור את המתרחש כשבמגרש נמצאו קליעים, מה שמעיד על אש חיה שנפתחה, לא ברור אם מכיוונם של כוחות הבטחון או של ההמון ביציעים.