X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מחזמר קהילתי מקורי לפורים בגן יבנה בהשתתפות למעלה מ-200 ילדים ובני נוער על במה אחת
▪  ▪  ▪
תמונת ארכיון [מועצה מקומית גן יבנה]

"מגילה בקהילה" כבר הפכה למסורת בגן יבנה. ההפקה הקהילתית שתוכנית זיקה מובילה לקראת חג הפורים, מצליחה שוב לחבר מעל 200 ילדים ובני נוער מתשעה חוגים פעילים במתנ"ס ובבתי הספר אורט רבין ואורט נעמי שמר, שיעלו יחד על במה אחת לקראת חג הפורים.
"הרעיון בבסיס ההפקה ", מספרת נטע לירן, מנחת חוג הדרמה של המתנ"ס, "הוא להביא לחיים את מגילת אסתר בדרך שתהיה משמעותית לילדים ובני נוער בימינו. המופע מיועד לכל המשפחה. הילדים הצעירים ייהנו מהריקודים והשירים, והמבוגרים יותר יוכלו בנוסף, להתחבר גם לתוכן של המחזמר".
את תהליך כתיבת המחזמר מתארת אורלי קנת, רכזת תוכנית זיקה: "בכל שנה אנחנו מכנסים את כל רכזי החוגים במתנ"ס למפגש חשיבה. בשנה שעברה בדקנו את דמותו של המן וניסינו לחקור בצורה היתולית והומוריסטית כיצד מתפתח אישיות שפועלת מתוך יצר של רשע ורצון לפגוע באחרים. כבר במפגש הסיכום והמשוב שקיימנו בשנה שעברה החלטנו שהשנה נטפל בנשים המופיעות במגילה. לא ידענו שמקומן של נשים במרחב הציבורי יהפוך, כעבור שנה, לרלוונטי כל כך בחברה הישראלית.
המחזמר שנטע כתבה, ושרכזי החוגים עיבדו והתאימו לו במיוחד שירים וריקודים, נותן הרבה כבוד לנשים בכלל ולנשות המגילה בפרט באמצעות ועדת פרס נובל שעוסקת באיתור האישה הראויה לפרס. לאורך כל המחזה יוקראו קטעים מתוך מגילת אסתר על-ידי נערים מחוג טעמי המקרא שמוסיפים בחן רב את החיבור המסורתי לפורים. אנחנו גאים על כך שעל במה אחת יופיעו יחד ילדים ובני נוער, דתיים וחילוניים, ממגוון כה גדול של חוגים. הפקה בה משתתפים יחד 200 ילדים ונערים היא מבצע מורכב ביותר, אבל אנחנו מקווים ששיתופי הפעולה הקהילתיים שזיקה מובילה תסייע לנו לעמוד בהצלחה במשימה הזו".
להצלחת הפרויקט תורמים גם מתנדבי צוות זיקה וכן מתנדבים נוספים מהיישוב. כרזת המופע עוצבה בהתנדבות על-ידי אהובה שלום, הנהגות ההורים מסייעות במכירת כרטיסים, התפאורה של המופע הוכנה בהתנדבות על-ידי חברי צוות זיקה בשיתוף בני נוער מהישוב, הצוות הטכני של המתנ"ס מסייע להפוך את הבמה של מתנ"ס גן יבנה לבמת פרס נובל באוסלו, וחברי מועדון "פז גן יבנה" יסייעו בערב המופע בחלוקת תוכניות לקהל.
"מגילה בקהילה" – "פרס נובל" יעלה ביום שני, יא' אדר תשע"ב, 5.3.12. מופע ראשון יתקיים בשעה 17:00 ומופע שני בשעה 19:00. כרטיסים במחיר 10 ש"ח ניתן לרכוש במזכירות המתנ"ס. השנה המופע יוקלט באופן מקצועי. המעוניינים לרכוש די.וי.די של המופע (25 ש"ח) יכולים להזמין מראש בערב המופע עצמו.

תאריך:  22/02/2012   |   עודכן:  23/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרסל הדר
כך בשורת מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, לראש מועצת גן יבנה דרור אהרון
דוד גולן
"דור לדור יביע אומר" – הכנס הדו-שנתי של האגודה הישראלית לגרונטולוגיה (מדעי הזקנה)    5-6 במרס 2012, מרכז הירידים והקונגרסים, גני התערוכה, תל אביב
שמרית כרמי
"פפסי מקס" ורשת המסעדות "מוזס" יוצאות במהלך צרכני משותף בהשקעה של 1 מיליון ש"ח במסגרת המהלך תחת השם Moses lucky bastard יוגרלו עשרות פרסים כאשר הפרס הראשון מכונית פיז'ו 107
ניצן סדן
התקפות מניעת שירות להפלת אתרים, כמו אלו שפגעו בישראל בחודשים האחרונים, נעשו חזקות ונרחבות בהרבה לאחרונה. בתוך כך, אותר סוג חדש ואפקטיבי במיוחד של DDOS. מה ישתנה בהתקפות אלו בשנה הקרובה?
אורי נוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il