X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הצלחה לטכנולוגיה הפוטו-וולטאית של 3GSolar בתנאי שטח: רמת הביצועים בהפקת אנרגית חשמל נשמרה יציבה במשך שנתיים רמת הביצועים של תאים סולאריים אורגניים המוצבים בחוץ ידועה בנטייתה לרדת עם הזמן ולכן מדובר בהישג מרשים
▪  ▪  ▪

הצלחה לחברת הקלינטק הישראלית הישראלית 3GSolar המפתחת פתרונות להפקת אנרגיה ירוקה: התאים הסולאריים הפוטו וולטאיים של חברת 3GSolar, שיוצרו בטכנולוגיה הייחודית של הדפסת צבע (dye-sensitized solar cell) והוצבו על גג החברה לפני כשנתיים, מפיקים חשמל באותה רמת ביצועים כמו ביום הצבתם לפני שנתיים. רמת הביצועים של תאים סולאריים אורגניים המוצבים בחוץ ידועה בנטייתה לרדת עם הזמן ולכן מדובר בהישג מרשים בתחום התאים הסולאריים מדור שלישי.
משרדי 3GSolar ממוקמים בישראל, בגובה 800 מטר מעל פני הים. תנאי מזג האויר מאופיינים בקיץ בשמיים בהירים, עם רמות אור וקרינת UV גבוהות מאד, ובגשם בחורף. השמש הקיצית הטיפוסית בתנאים אלה חזקה בכ-20% יותר מכפי שניתן לדמות בתנאי מעבדה. התאים הסולאריים המודפסים נחשפו לתנאי מזג אויר אלו במלואם, גם כתאים בודדים וגם כתאים שהוצבו בדבוקות על-פי מודולים סולאריים, ללא כל עטיפה או הגנה מן הסביבה. עמידות התא הסולארי הוכחה כמעולה. ניסויי השטח נמשכים כעת זו השנה השלישית.
ד"ר יהונתן גולדשטיין, מייסד ונשיא 3GSolar: "בתנאי תאורה משתנים, ואפילו בצל, התאים הפוטו וולטאיים המודפסים שלנו עובדים טוב יותר, וזאת בהשוואה לירידה ברמת הביצועים של מודולים מסיליקון הזקוקים לתנאי תאורה ספציפיים. אנו עובדים על כך שטכנולוגית dye-sensitized solar cell הייחודית שאנו מפתחים ועליה רשמנו כבר מספר פטנטים, תהפוך למובילת הדור החדש של מודולים פוטו-וולטאיים להמרת אנרגיית השמש לחשמל בעלות הנמוכה ביותר, כתחליף לפאנלים הקיימים היום בשוק".
חברת 3GSolar מייצרת את התאים הסולריים הצבועים בשיטה המשלבת חומרים ידידותיים לסביבה ולרוב אורגניים ליצירת זרם חשמלי מאור השמש בתהליך המדמה פוטו-סינתזה. החברה פיתחה תהליך ייצור לתא סולארי מודפס בעלויות נמוכות ובזמן אספקה קצר.
ברי ברין, מנכ"ל 3GSolar: "ביכולתנו להוזיל את עלויות ייצור החשמל מאנרגיית השמש בשיעור עצום. חברות אחרות נאבקות ומפסידות כדי לספק חשמל בעלות של דולר אחד לוואט, ואילו לנו יש טכנולוגיה ויכולת לייצר חשמל בעלות של 0.35 דולר לוואט. תוצאת הניסוי שערכנו על הגג מראה שלא זו בלבד שנצליח להגיע ליעד הזה, אלא גם נספק מוצר שאורך חייו עונה על דרישות השוק ואף מעל למצופה".
על אודות 3GSolar
3GSolar עוסקת בפיתוח תאים סולאריים ייחודיים מוגני פטנט מדור שלישי, מבוססי טכנולוגיית הדפסת שכבות צבע (DSSC- dye-sensitized solar cell). DSSC הוא תהליך דמוי פוטוסינתזה שבבסיסו צבע, אלקטרוליטים וטיטניום דו חמצני לבן-פיגמנט, המשולבים זה בזה כדי ליצור זרם חשמלי. במהלך היום, תאי DSSC מפיקים עד 40% יותר חשמל מאשר תאים פוטו-וולטאיים בטכנולוגיית סיליקון בתנאי תאורה שונים. 3GSolar היא חברה בבעלות פרטית. מטה החברה ומחלקת המו"פ ממוקמים בירושלים. עד כה השקיעו בחברת 3GSolar – קרן מקבוצת Smedvig הבריטית וחברת החשמל לישראל. בימים אלה מחפשת החברה משקיעים עבור השלמת שלב הפיתוח.

תאריך:  06/03/2012   |   עודכן:  06/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצלחה לטכנולוגיה הפוטו-ולטאית של 3GSolar
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה גבאי שפירא
הבית שהוקם בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים מתפרס על פני שטח של 400 מ"ר, בנוי מחדרים שונים ובהם תצוגה טכנולוגית ואינטראקטיבית הכוללת מגוון פעילויות לכל המשפחה    "בית סמסונג" יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום במשך 5 שבועות החל ממחר
רוני לבנון
פרסי רפפורט לשנת 2012 למצוינות במחקר הביו-רפואי: לפרופ' דוד ולך ולפרופ' נעם סובל ממכון ויצמן
הלל רונן
מנהלי עמותת נגבה השתתפו במסיבת פורים "ונהפוך הוא" ובמשתה פורים של ילדי העמותה בבאר-שבע
תקשורת גלאי
קבוצת `נגב` יוצאת בקמפיין חדש ומציגה מהפכה באופן צריכת מוצרי הגמר לתכנון ועיצוב הבית באמצעות שירות חדשני ובחינם NEGEV VISION- תכנת ההדמיה החדשה המאפשרת לכם לדעת מראש איך יראה הבית שלכם!!
סיגל אוברמן
GAME ZONE - פארק הבילוי המשפחתי, מציע בחג פורים:
מבצע משפחתי הכולל מיני גולף בתלת ממד, מיני באולינג, משחקייה, סדנאות איפור ויצירת מסיכות ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il