הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

1:6 ענק לדורטמונד בקלן, הפער מבאיירן: 5

קגאווה (2), פישצ'ק, לבנדובסקי, גונדוגאן ופרישיץ' כבשו לאלופה. 0:1 לשטוטגארט על נירנברג, אלמוג כהן נותר על הספסל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.03.12 - 16:33
קגאווה. דורטמונד לא עוצרת (gettyimages)
קגאווה. דורטמונד לא עוצרת (gettyimages)

בורוסיה דורטמונד לא נחה לרגע. אחרי שעלתה לגמר הגביע הגרמני באמצע השבוע עם 0:1 בהארכה על גרויטר פירת', הערב (ראשון) היא דרסה את קלן 1:6 והגדילה את הפער מבאיירן מינכן בחזרה ל-5 נקודות. במשחק נוסף, שטוטגארט גברה 0:1 על נירנברג והשיגה את ניצחונה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשהיא מדורגת רק נקודה מלברקוזן החמישית.

  • חדשות, טבלה, סטטיסטיקות ולוח המשחקים בעמוד הליגה הגרמנית
  • קלן - דורטמונד 6:1
    בורוסיה דורטמונד הגיעה למשחק עם 22 משחקים רצופים בלי הפסד, אך דווקא המקומיים מהתחתית עלו ליתרון מוקדם בדקה ה-13 כאשר מיליבויה נובאקוביץ' הסלובני הגיע למסירה של מרטין לאניג הכניע את רומן וויידנפלר. אבל באותו רגע קלן נעלמה מהמגרש והשחורים-צהובים התפוצצו. המגן הפולני לוקאש פישצ'ק נגח את השוויון בדקה ה-26, וזה לא היה התפקיד האחרון שלו בכיבוש שערים.

    2 דקות בתוך המחצית השנייה, פישצ'ק נגח פעם נוספת ברחבה, אך הפעם לכיוונו של שינג'י קגאווה, שהשלים מהפך. עוד 5 דקות חלפו והפעם היה זה תורו של רוברט לוואנדובסקי שדחק מקרוב ועשה 1:3. דורטמונד מעט נרגעה, אבל לקראת הסיום הפכה את המשחק להצגה. בדקה ה-79 אילקאי גונדוגן כבש ממסירה של קגאווה, ורק דקה לאחר מכן היפני כבש את השני שלו מבישול שני של פישצ'ק. ההגנה החלשה של קלן לא סיימה שם ובדקה ה-84 איבן פרישיץ' הצטרף לחגיגה והשלים 1:6 ענק.

    שטוטגארט - נירנברג 0:1
    הבווארים, ללא אלמוג כהן שישב על הספסל, היו טובים יותר לאורך כל המשחק, אבל החמיצו את ההזדמנויות שלהם. 12 דקות לסיום קקאו הברזילאי קיבל כדור מטאמאש היינאל וירה מ-12 מטרים כדור חזק ברגל ימין שהכניע את רפאל שייפר. נירנברג נחלה בכך את הפסדה השלישי ברציפות ומדורגת במקום ה-11, רק ארבע נקודות מהקו האדום. בשבוע הבא תשחק קבוצתו של הקשר הישראלי בדרבי הבווארי מול באיירן מינכן.