X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

ב-Citi שוקלים לצרף את דרום אפריקה למדד אגרות החוב הממשלתיות
ניו-יורק --(BUSINESS WIRE)-- בנק Citi (NASDAQ: GRPN) כי מדד אגרות החוב של ממשלת דרום אפריקה (South African Government Bond Index) כשיר להיכלל במדד העולמי של אגרות החוב הממשלתיות (WGBI - World Government Bond Index). זאת לאחר שבחודש אפריל 2012 עמד הפרופיל בכל שלוש הדרישות לשילוב במדד WGBI - היקף, אשראי והיעדר חסמי-כניסה.
אם הפרופיל של דרום אפריקה יעמוד בדרישות גם בחודשים מאי ויוני 2012, יהיה זה השוק האפריקני הראשון של אגרות החוב שייכלל במדד WGBI, והמספר הכולל של השווקים הריבוניים יגיע ל-23, החל מאוקטובר 2012.
"זו אבן דרך חשובה עבור מדד WGBI, כאשר אנו שואפים להוסיף ולגוון את הכיסוי" אמר ארנסט בטיפרנו, מנהל עולמי לפיתוח והפקה של מדדים. "משקיעים שלא שקלו בעבר להשקיע באגרות החוב הממשלתיות של דרום אפריקה עשויים להיכנס כעת לשוק המתפתח והמלהיב".
בפרופיל של אפריל 2012 נכללות 11 אגרות חוב של ממשלת דרום אפריקה, בשווי כולל של 88.34 מיליארד דולרים של ארה"ב. השיעור החזוי שלהן מבין כלל אגרות החוב במדד יעמוד על 0.44 אחוזים.
המדד העולמי של אגרות החוב הממשלתיות (WGBI) כולל כיום אגרות חוב ממשלתיות מ-22 מדינות. הקריטריונים לשילוב במדד הם (1) שווי שוק מינימלי (50 מיליארד דולרים של ארה"ב, 40 מיליארד אירו ו-5 טריליון ין יפאני), (2) דירוג אשראי (דירוג מקומי לטווח ארוך של A-/A3 על-ידי S&P או Moody’s) וכן (3) היעדר חסמי כניסה. המדד כולל אגרות חוב משווקים מפותחים ומתפתחים כאחד. לכל מדינה קריטריונים משלה ביחס לכמות אגרות החוב שברשות הציבור אשר ייכללו במדד.
ל-Citi, הבנק העולמי המוביל, כ-200 מיליון חשבונות של לקוחות והוא פועל ביותר מ-160 מדינות ותחומי שיפוט. Citi מספק לצרכנים, תאגידים, ממשלות וגופים מוסדיים מגוון רחב של מוצרים פיננסיים ושירותים, ובכלל זה בנקאות לצרכנים ואשראי, בנקאות עסקית והשקעות, סחר בניירות ערך, שירותים לביצוע עסקות וניהול הון.
פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | בלוג: [קישור] | Facebook: www.facebook.com/citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi
פרטי קשר
קשרי עיתונות:
בנק Citi
סקוט הלפמן, +1 212-816-9241
סימון באפי, +44 207508-3864
המקור: בנק Citi
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

תאריך:  19/04/2012   |   עודכן:  19/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ב-Citi שוקלים לצרף את דרום אפריקה למדד אג"ח נ"י
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
מפעל הפיס גאה לפתוח מחזור נוסף של פרויקט "במה אחרת-בימות פיס פרינג" במסגרתו יעניק ל-10 הצגות פרינג' תקציב להרצה ביישובים ברחבי הארץ במטרה לחשוף את תיאטרון הפרינג' בפני קהלים חדשים ביישובי פריפריה. כמו-כן, מפעל הפיס מודיע על הרחבת המחזור הראשון שנחל הצלחה רבה ל-10 יישובים נוספים שיקבלו הזדמנות לארח את ההצגות הזוכות בפרויקט זה
גלילי אורית
תערוכה קבוצתית חדשה לקראת יום העצמאות    22 באפריל – 20 במאי ב"גלריה המרכזית" בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב    20 אמנים מטיחים בדרכם את "דעתם" על פרצופה של המדינה    מייצגים חזקים ובלתי מתפשרים לצד ציורים וצילומים של מיטב האמנים הישראלים העכשווים. 64 עבודות לכבוד 64 שנים למדינה
מוטי שוימר
ה-IP לתכנון של קיידנס מאפשר גמישות בהגדרת התצורה ומתיר שילוב של תקן ה-LPDDR3 עם תקנים אחרים בבקר יחיד ו-PHY הדרושים עבור טלפונים חכמים וטאבלטים
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il