X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סבוקלם יוצאת בקמפיין למותג "סבוקלם טריפל" תחת הכותרת סבוקלם טריפל – להיות יפה ברגע! 3 ב-1: קרם לחות, דמי מייק-אפ ו-SPF29
▪  ▪  ▪
יעל גולדמן הפנים של סבוקלם [אלכס ליפקין ]

טריפל של סבוקלם  [אלכס ליפקין ]
בראשון למאי, כחודש ימים, תעלה חברת סבוקלם קמפיין ארצי למותג "סבוקלם טריפל" תחת הכותרת סבוקלם טריפל – להיות יפה ברגע!
3 ב-1: קרם לחות, דמי מייק-אפ ו-SPF29.
את הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח תוביל יעל גולדמן (דוגמנית, שחקנית ומנחה) שזו לה השנה החמישית, בה היא מייצגת את החברה.
פניה יככבו בקמפיין טלוויזיה שיתפרש על ערוצים 22, 10 ו-9, בפרסום ברשתות חברתיות, באתרים המובילים ובמרכזי פעילות ופנאי לקהל הנשי. במקביל יקודם המותג באמצעות יחסי ציבור נרחבים ופעילות קד"ם, בנקודות המכירה.
סדרת "סבוקלם טריפל" משלבת את חוזקות החברה, בפיתוח מותגים בתחום הטיפוח לעור רגיש, יחד עם מענה בתחום האיפור.
הסדרה כוללת 2 מוצרים (הנבדלים בגוון - לעור בהיר ולעור שזוף) אשר כל אחד מהם משלב יחד שלושה צרכים שונים, במוצר אחד: קרם לחות, דמי מיקאפ והגנה משמש 29 SPF– לעור רגיש.
לדברי אמנון בכר, מנכ"ל משותף בחברה "פיתוח הסדרה, מהווה מענה למגמות החדשות בתחום שגרת הטיפוח ואיפור, המרכזות מספר פונקציות חיוניות יחד, באותו מוצר. הצורך בחיסכון בזמן, אפקטיביות מידית, תחכום יחד עם פשטות השימוש, היוו את הרציונאל לפיתוח והשקת הסדרה החדשה".
בנוסף, מציין בכר "עם סיום שנת 2011 הציגה החברה, עליה של 20% בהיקף המכירות בישראל. למרות המצב הכלכלי בעולם, הצליחה החברה לחדור במהלך השנה, למדינות חדשות במזרח אירופה. בעקבות תהליך זה, אנו צופים גידול של 30% במכירות, עד סוף שנת 2012".
  • משרד פרסום - חברון זלצמן שביט

תאריך:  03/05/2012   |   עודכן:  03/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סבוקלם בקמפיין 1.5 מיליון למותג טריפל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבירם גבעוני
הנושא המרכזי שיוביל השנה את ועידת שוק ההון של ישראל 2012 הוא "האם הרגולציה חונקת את שוק ההון או מונעת את המשבר הבא"?
שלי הימן
רשת המסעדות האסייתיות פרנג'ליקו מתרחבת, ומשיקה בימים אלה
שלושה סניפים חדשים בהשקעה כוללת של 3.6 מיליון ש"ח.
עם פתיחת הסניפים החדשים, תמנה הרשת 13 סניפים
newswire newswire
חברת Marchon Eyewear מכריזה על רכישת Dragon Alliance
חן מחלב
לרגל שבוע האיכות הלאומי: מכון התקנים הישראלי יעניק הנחה של 20% ברכישת תקנים בחודש מאי
עינב שימרון-גרינבוים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il