X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רדויז'ן מדווחת על הכנסות של 17.4 מיליון דולר, הפסד נקי במונחי GAAP כ-36 סנט למניה בדילול מלא, והפסד נקי במונחי non-GAAP כ-29 סנט למניה בדילול מלא. תחזית החברה עבור הרבעון הראשון של 2012, נכון ל-4 באפריל 2012, היו להכנסות של כ-17 מיליון דולר, הפסד נקי בטווח של 49-47 סנט למניה בדילול מלא במונחי GAAP, והפסד נקי של 37 סנט למניה במונחי non-GAAP. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2012 עם יתרות מזומן ושווי מזומן בסך 89.5 מיליון דולר, או 4.82 דולר למניה
▪  ▪  ▪

רדויז'ן (ת"א: רדוז; נאסד"ק: RVSN), חברת טלקום ישראלית מקבוצת רד-בינת, העוסקת בפיתוח ושיווק מוצרים ופתרונות תקשורת קול, וידאו ונתונים בזמן אמת לשיחות ועידה ושירותי שיתוף מידע ברשתות ארגוניות ובאינטרנט, דיווחה כי הכנסותיה ברבעון הראשון של שנת 2012 הסתכמו לסך של כ-17.4 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 20.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2011.
ההפסד התפעולי לרבעון הראשון של 2012 הסתכם לסך של כ-7.5 מיליון דולר במונחי GAAP, ו וכ-5.5 מיליון דולר במונחי non-GAAP. ברבעון הראשון של שנת 2011, ההפסד התפעולי בסך של כ-3.5 מיליון דולר במונחי GAAP, וכ-2.6 מיליון דולר במונחי non-GAAP.
ההפסד הנקי ברבעון הראשון של 2012 הסתכם לכ-6.7 מיליון דולר, או 36 סנט למניה בדילול מלא במונחי GAAP, וכ-5.4 מיליון דולר, או 29 סנט למניה בדילול מלא במונחי non-GAAP. ברבעון הראשון של 2011, הפסד נקי בסך של כ-3.3 מיליון דולר, או 18 סנט למניה בדילול מלא במונחי GAAP, וכ-2.4 מיליון דולר, או 13 סנט למניה בדילול מלא במונחי non-GAAP.
הנתונים במונחי non-GAAP עבור הרבעון הראשון של שנת 2012 אינם כוללים עלויות הקשורות למיזוג רדויז'ן עם AVAYA בסך 1.2 מיליון דולר, אשר אושרו על-ידי בעלי המניות של רדויז'ן ב-30 לאפריל 2012. נתונים אלה אינם כוללים הכנסה בסכום שלכ-600 אלף דולר בגין עידכון מיסים של שנים קודמות, עלויות פחת והפחתות נכסים בלתי מוחשיים בסך 400 אלף דולר, עלויות בגין אופציות לעובדים בסך 400 אלף דולר, והכנסה של 100 אלף דולר מפדיון ניירות ערך מסוג ARS.סך הסכום ברבעון הראשון של 2012 שאינו כלול בנתוני ה-non-GAAP הוא 1.2 מיליון דולר, או 7 סנט למניה בדילול מלא.
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2012 כוללות 15.2 מיליון דולר מחטיבת הוידאו (VBU), ו-2.2 מיליון דולר מחטיבת הטכנולוגיה (TBU). זאת לעומת הכנסות של 15.9 מיליון דולר מחטיבת ה-VBU ושל 4.8 מיליון דולר מחטיבת ה-TBU ברבעון הראשון של שנת 2011.
תחזית החברה עבור הרבעון הראשון של 2012, נכון ל-4 באפריל 2012, היו להכנסות של כ-17 מיליון דולר, הפסד תפעולי של 6.9 מיליון דולר, הפסד נקי בטווח של 49-47 סנט למניה בדילול מלא במונחי GAAP, והפסד נקי של 37 סנט למניה במונחי non-GAAP.
רדויז'ן סיימה את הרבעון הראשון של 2012 עם יתרות מזומן ושווי מזומן בסך 89.5 מיליון דולר, או 4.82 דולר למניה, ירידה של 1.1 מיליון דולר לעומת 31 בדצמבר 2011. הנתון כולל הוצאות תפעוליות בסך 2.3 מיליון דולר, רכישת רכוש קבוע בסך של כ-300 אלף דולר אשר קוזזו על-ידי 1.5 מיליון דולר שנבעו ממימוש אופציות.
בועז רביב, מנכ"ל רדויז'ן: "ההכנסות מחטיבת הוידאו שלנו עלו על ציפיותינו לרבעון הראשון, עקב מכירות גדולות מהצפוי, הן של מוצרי תשתית והן של מוצרי קצה. ביצועים חזקים אלה עלו על הקיטון בהכנסות מחטיבת הטכנולוגיה.
"במהלך השנתיים האחרונות הצלחנו להפוך את רדויז'ן לספקית טכנולוגית מובילה של פתרונות של שיחות ויעידה בוידאו מקצה לקצה. מהלך זה המשיך גם ב-2012, כאשר בחודש מרץ השקנו את מוצר הדגל שלנו בתחום הוידאו מהדור החדש, ה-SCOPIA XT5000 – מערכת ועידת הוידאו ב HD המתקדמת ביותר בשוק. באפריל הרחבנו את משפחת מוצרי ועידת הוידאו ב-HD עם השקת ה-SCOPIA XT4200, המספקת ערך מוסף ועלות-תועלת יוצאת דופן לחדרי ועידה קטנים ובינוניים. אנו מרוצים מתגובת השוק למשפחת המוצרים החדשה.
"מאז הקמתה ב-1992, מהווה רדויז'ן חברה חדשנית מובילה בתחום התקשורת לועידות וידאו. אנו שמחים להמשיך מסורת זו כחלק מAVAYA, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות תקשורת. על-ידי שילוב כוחותינו, ניצור כוח רב עוצמה בשוק התקשורת האחודה."
רדויז'ן צופה כי עסקת המיזוג עם AVAYA תושלם ברבעון השני של 2012.
על אודות רדויז'ן
רדויז'ן (Radvision, נאסד"ק: RVSN), היא חברת טלקומוניקציה ישראלית ציבורית, הנסחרת בתל אביב ובנאסד"ק. החברה מהווה חלק מחברות קבוצת רד-בינת, ועוסקת בפיתוח ושיווק מוצרים ופתרונות תקשורת קול, וידאו ונתונים בזמן אמת לשיחות ועידה ושירותי שיתוף מידע ברשתות ארגוניות ובאינטרנט. פעילותה של רדויז'ן מתמקדת בשתי חטיבות עיקריות: חטיבת הטכנולוגיה, המפתחת פתרונות מבוססי VoIP לשוק מפתחי המוצרים; וחטיבת הוידאו המפתחת מוצרי ועידות וידאו, החל ממערכות שולחניות מבוססות חומרה/ תוכנה, וכלה במערכות לחדרי ועידה ו-Telepresence לארגונים גדולים. קו מוצרי רדויז'ן כולל גם מגוון מוצרי תשתית לרשתות תקשורת וידאו, ומוצרי ניהול משאבי וידאו ואיכות וידאו. לקוחות החברה כוללים ארגונים בינלאומיים גדולים ובינוניים, והיא בעלת שותפויות אסטרטגיות עם חברות טכנולוגיה מובילות כמו מיקרוסופט וסמסונג. [קישור]/

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  14/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט  סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רדויז'ן עקפה התחזיות לרבעון הראשון 2012
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב קליק לרנר
בימים של דיונים על "גיוס חובה" הכירו את בנות השירות שמתנדבות, מובילות, משפיעות על מהלכים, תורמות לאווירה ייחודית וגם לומדות לנהל בית ולחיות בצוותא
גלאי תקשורת
מי אמר ששבועות זה רק חלב? חג שבועות שמח במבשלת אלכסנדר
מיקי ויינר
חברת ה"תרנגול" – מרכז בידור ומיטב מוצרי תוכן למפיק יוצאת במהלך שיווקי חדש
טל סופר
החברה, שנוסדה ע"י ד"ר דוד אלמגור ועדי שמיר, פיתחה פלטפורמה לניהול החשמל בבניין וגייסה עד כה כ-7 מיליון דולר. את סבב הגיוס האחרון (4.5 מיליון דולר באפריל 2011), הובילו הקרנות גריילוק פרטנרס וישראל קלינטק ונצ'רס. עוד מושקעים בחברה: קוואלקום, חברת החשמל לישראל, כלל אנרג'י וחברת אלכסנדר שניידר
מורן מרקוס
תנועת "יש סיכוי" לשינוי שיטת הממשל בישראל ו"המחנה המשותף":
אנו קוראים לממשלת האחדות לעמוד בהתחייבותה ולפעול למען שינוי שיטת הממשל וגיוס לכולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il