X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רבוע כחול נדל"ן תקים את קמפוס קומברס החדש בקריית אתגרים ברעננה
▪  ▪  ▪
תמונת הדמייה של הפרוייקט [משה צור אדריכלים בוני ערים]

רבוע כחול נדל"ן מקבוצת אלון הודיעה היום (שני ה- 14 במאי 2012) כי חתמה על הסכם עם ענקית טכנולוגיות התקשורת קומברס לפיו תקים עבורה את הקמפוס שלה ברעננה, שיאוכלס ברבעון הרביעי 2014. קמפוס קומברס החדש יוקם על שטח של כ -11 דונם בכניסה הצפונית לרעננה שנמצא בבעלות רבוע כחול נדל"ן ויהווה חלק מקריית אתגרים המתפתחת לאחד מהמקומות האטרקטיביים והמבוקשים ביותר ע"י חברות הטכנולוגיה המובילות בישראל.
על-פי הדיווח, רבוע נדל"ן תקים עבור קומברס מבנה חדשני העונה על תקני בניה ירוקה, בשטח של כ 23,000 מ"ר, ובנוסף מרתפי חניה וכ-2,300 מ"ר שטחי שירות תת-קרקעיים. תקופת השכירות של המבנה נקבעה ל 10 שנים עם 3 תקופות אופציה נוספות. רבוע נדל"ן התחייבה על הקמת הפרויקט ברמת מעטפת כשעבודות הגמר תבוצענה ע"י קומברס או ע"י המשכיר. שכר הדירה שהפרויקט צפוי להניב הינו כ-20 מיליון ש"ח בשנה. עוד דווח שבמסגרת הפרויקט לקומברס אפשרות לדרוש ביצוע עבודות הגמר בהיקף של עד 75 מיליון ש"ח בתמורה ל 7.5% מהעלות הכוללת וכמו-כן יוגדלו דמי השכירות החודשיים לכ - 30 מיליון ש"ח בשנה, בהתאם להיקף השתתפות החברה בביצוע עבודות הגמר.
קומברס בחרה לעבור לרעננה במטרה לספק לעובדיה תנאי עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במבנה חדשני, מודרני גדול ומרווח, המתאים בדיוק לצרכיה. הבניין החדש הוא בניין חכם וירוק המותאם לתוכניות הפיתוח ארוכות הטווח של החברה.
הבניין בן ה- 16 קומות, שיאוכלס כולו על-ידי עובדי קומברס הוא מתקדם, נוח, עדכני ואטרקטיבי מבחינת המתקנים והשירותים הקיימים בו, שיכללו בתי-קפה, חדר כושר, חדרי הדרכה ואודיטוריום מהמתקדמים ביותר ועוד.
לדברי עודד גולן, מנהל הפעילות העסקית של קומברס: " אנו שמחים על ההזדמנות לשפר את תנאי העבודה של עובדינו ולהעניק להם סביבת עבודה מתקדמת, המותאמת במיוחד לצרכינו ולהיותנו חברת היי-טק מובילה. הבניין החדש והאטרקטיבי, שתוכנן על-פי סטנדרטים גבוהים ומתקדמים, ישרת בצורה הטובה ביותר את העובדים, שהם המשאב החשוב לנו ביותר. אנו רואים בעובדים שותפים לתהליך ובחרנו לשתפם בהגדרת הצרכים והעיצוב, במטרה לספק להם חוויית עבודה אופטימלית. אני משוכנע כי המעבר אל המבנה ב-2014 ישפר משמעותית את סביבת העבודה שלנו ויאפשר לנו לצעוד קדימה גם בהיבט זה."
לדברי זאב שטיין מנכ"ל רבוע נדל"ן "השילוב בין מצוינות אדריכלית ומצוינות טכנולוגית יהפוך במהרה את "רעננה צפון" ל"צומת קומברס". אנו שמחים על ההזדמנות שנוצרה לשיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה קומברס בנקודת התחדשות כל כך משמעותית בחיי החברה. רבוע נדל"ן מקפידה על בחירת נכסים בפריסה אסטרטגית ומקפידה עוד יותר על בחירת שותפיה. קמפוס קומברס יצטרף במהרה לפורטפוליו המרשים של רבוע נדל"ן שכולל בין היתר מרכזים מסחריים, מרכזים לוגיסטיים, בניני משרדים ואת פרויקט השוק הסיטונאי בת"א."
את הפרויקט תכנן אדריכל משה צור שנבחר לביצוע המשימה בשל התכנון האיכותי שלו ויכולותיו לתכנון פרויקטים חדשניים תוך שימוש בטכנולוגיות בנייה מתקדמות, בעודו שומר על רווחת המאכלסים אותו.

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  15/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבוע כחול נדל"ן: פרויקט חדש קמפוס קומברס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן אריאל
הזמינו זרים בעיצובים מרהיבים לחג השבועות ועיזרו לילדי זכרון מנחם לפרוח
יח"צ רדויז'ן
רדויז'ן מדווחת על הכנסות של 17.4 מיליון דולר, הפסד נקי במונחי GAAP כ-36 סנט למניה בדילול מלא, והפסד נקי במונחי non-GAAP כ-29 סנט למניה בדילול מלא. תחזית החברה עבור הרבעון הראשון של 2012, נכון ל-4 באפריל 2012, היו להכנסות של כ-17 מיליון דולר, הפסד נקי בטווח של 49-47 סנט למניה בדילול מלא במונחי GAAP, והפסד נקי של 37 סנט למניה במונחי non-GAAP. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2012 עם יתרות מזומן ושווי מזומן בסך 89.5 מיליון דולר, או 4.82 דולר למניה
מירב קליק לרנר
בימים של דיונים על "גיוס חובה" הכירו את בנות השירות שמתנדבות, מובילות, משפיעות על מהלכים, תורמות לאווירה ייחודית וגם לומדות לנהל בית ולחיות בצוותא
גלאי תקשורת
מי אמר ששבועות זה רק חלב? חג שבועות שמח במבשלת אלכסנדר
מיקי ויינר
חברת ה"תרנגול" – מרכז בידור ומיטב מוצרי תוכן למפיק יוצאת במהלך שיווקי חדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il