חברת איילון בלו ליסינג הפעילה משנת 1997 והחזיקה עד כה מעל ל 1,000 רכבים מחוכרים, וחברת יורופקאר, החברה הגדולה באירופה להשכרת רכב ומבין הגדולות העולם, עם פריסה של 13,000 סניפים בכ-160 מדינות, ממשיכות את חגיגות האיחוד והתושבים ממשיכים להרוויח. שתי החברות נהיו חברה אחת, שנותנת שירותי ליסינג והשכרת רכב, במסגרת חברה משותפת, בבעלות שני הגופים הללו.
המהלך הראשון בו יצאה החברה לאחר חג הפסח הוא שלל הטבות במחירי השכרת הרכב לאוכלוסיית הסטודנטים בישראל ובעולם. לכן, יורופקאר- הודיעה כי לאור האיחוד ומתוך הצורך העולה בקרב אוכלוסיית הסטודנטים בישראל יינתן לכל סטודנט שישכור רכב המחיר הנמוך בשוק בהתחייבות
המהלך הנוסף בו החליטה לצאת החברה הוא שלל הטבות למשפחות מרובות ילדים. "כיהודים הדוגלים במצוות "
פרו ורבו", ההרכב המשפחתי שונה מזה האירופי והוא גדול מחמש נפשות, לכן החלטנו כי יש צורך בתהליך המתגמל את הנוהגים על-פי דרך זו וכל מי שיחליט כי ברצונו לקחת רכב מסדרתFull Size , יקבל אותו במחיר של רכב מסדרת Compact ", אמר זאן יחיאל, מנהל השיווק של יורופקאר ישראל.
רכבי הקומפקט ברובם הינם רכבים משפחתיים קטנים בעלי נפח מנוע של 1.4 ואילו בהטבה עליה הכריז מנהל השיווק של יורופקאר ישראל יקבלו הלקוחות את רכב הפול סייז בעל מספר מקומות גדול יותר ונפח מנוע הגדול מכפי 2 מזה של הקומפקט. ההטבה תכנס לתוקף החל מל"ג בעומר ותמשיך עד לאחר חג השבועות, כאשר את הקמפיין הפרסומי של החברה יוביל מרטין בוקסדורף הבעלים של משרד הפרסום ויחסי ציבור MARTINS.