עשרות מסוכני אורלן השלימו באחרונה הכשרה ייחודית לשיווק מוצרים פיננסים והתאמתם לצרכי לקוחות 50+. סמנכ"ל אורלן, טל לוינסון מסר, כי במהלך ההכשרה הייעודית שהעבירה יחידת חיים חדשים של מגדל, שידרגו סוכני אורלן את הידע המקצועי ועדכנו את התובנות העסקיות ואת היכולת לאתר לקוחות פוטנציאליים בפלח שוק גדול ומתרחב של אוכלוסיית בני ה- 55+.
"במסגרת החיפוש המתמיד שלנו אחר נישות פעולה ייחודיות ושימור היתרון היחסי של סוכני אורלן זיהינו את תחום ההיערכות לפרישה כתחום בעל פוטנציאל גידול ניכר. ההכשרה הייחודית שקיימנו באמצעות מומחי מגדל, התאפיינה ברמה מקצועית גבוהה במיוחד וכללה הדרכה בנושא המוצרים הפיננסיים- גמל, השתלמות, ניהול תיקים וכד', בדגש על מוצרים חדשים. אחד הנושאים שנידונו היה קשת פרט (קשת הכולל רכיבי ריסק), המהווה כלי מצוין לגיוס לקוחות חדשים מחד ומעטפת נוספת ללקוח הקיים מאידך" אומר טל לוינסון.