אבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, קיימה במשרדיה הפנינג קאריביים בשיתוף חברת
מיקרוסופט.
הפנינג הקאריביים של אבנט תקשורת התקיים לכבוד "מבצע קאריביים 2012" של מיקרוסופט, במסגרתו יוגרלו 25 חופשות חלומיות של חמישה ימים במלון Punta Caba באיים הקריביים.
כרטיס להגרלה הגדולה ניתן לקבל על כל 5000 דולר שימכרו על-ידי המשווק בהסכמי .Open/Academic מכירות גדולות יותר יזכו את המשווק במספר גדול יותר של כרטיסי הגרלה, מה שיעלה את סיכויי המשווק לזכות בפרס הגדול (בכפוף לתנאי המבצע).
אבנט תקשורת קישטה את משרדיה בסגנון ריזורט קריבי, עמדת שייקים טרופיים עמלה על הכנת משקאות קריביים כשברקע התנגנה מוזיקת קלאב מד אקזוטית.
באו לחגיגה, מימין לשמאל: יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת; חגית חסקלוביץ', מנהלת מחלקת תוכנה, אבנט תקשורת; אפרת גרינברג, מנהלת הפצה, מיקרוסופט ישראל; שרית רצר SMB Group Manager , מיקרוסופט ישראל ושני ענבר קריטי, מנהלת שיווק SMB, מיקרוסופט ישראל.