X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בית המרקחת לחיות המקוון הגדול בארה"ב שיפר את ביצועי בסיס הנתונים והיישומים ב-400% באמצעות טכנולוגיה של קמינריו הישראלית טכנולוגית Kaminario K2 מונעת צווארי בקבוק בפעולות הקלט/פלט בבסיס הנתונים
▪  ▪  ▪

PetMed Express, בית המרקחת המקוון הגדול בארה"ב, המשווק תרופות ותכשירים לחיות, יישם את פתרון Kaminario K2 של חברת קמינריו הישראלית, על-מנת להאיץ את התהליכים התפעולים והדיווח היומי. בעקבות יישום K2 השיגה PetMed Express שיפור ביצועים של 400% בתהליכי הדיווח ותהליכים תפעוליים.
PetMed Express (www.1800petmeds.com) נדרשה לפתרון שיאיץ את תהליכי הקלט / פלט (I/O) בבסיס הנתונים בשל תעבורה איטית בשליפת נתונים ממערכת אחסון הנתונים לכלי הדיווח וקבלת ההחלטות. החברה חיפשה פתרון SSD אמין ובעל ביצועים גבוהים שיאפשר להאיץ את ביצועי האחסון ב-50% לפחות.
ההמתנה לפעולת הקלט/פלט גרמה לתפקוד לא תקין של בסיס הנתונים ולכן החברה התלבטה בין הוספת עוד כוננים או החלפת כלל מערכת האחסון. פתרון K2 חסך את הרכישה.
"התוצאות עלו בהרבה על הציפיות שלנו", אמר כריס דיג'יאקומו, מנהל הסיסטם ב-PetMed Express. "פתרון K2 איפשר לנו לשמור על סביבת בסיס הנתונים הקיימת שלנו ולקבל תוספת ביצועים משמעותית מן המערכות הקיימות שלנו".
"מערך ה-DataProtect, פתרון הזמינות ואבטחת הנתונים המובנית במערכת K2 איפשרה ל-PetMed Express לבחור מערכת SAN SSD מבלי לחשוש מכשלי דיסק או איבוד מידע. "תכונות אלו הפכו את ההחלטה שלנו לקלה יותר", הוסיף דיג'יאקומו.
"ארגונים דוגמת PetMed Express צריכים את הביטחון בקבלת גישה עתירת ביצועים למידע, זמינות והגנה", אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "אנו מחוייבים להבטיח ללקוחות שלנו שיקבלו את כל התכונות הללו בפתרון קל ליישום ובעל עלות/תועלת טובה מאוד".
אודות קמינריו
קמינריו היא ספקית מובילה של מערכת אחסון SAN solid-state, בעלת ביצועים גבוהים. מוצרי קמינריו ממשפחת K2 של מערכות אחסון SAN מבטלים צווארי בקבוק אשר ב-I/O ומפחיתים, באופן דרמטי, זמני-השהיה להאצת אפליקציות עסקיות קריטיות, במחיר נמוך באופן משמעותי וטביעת רגל קטנה יותר, בהשוואה למערכות SAN מבוססות HDD. קמינריו משתמשת בשרתי להב מן-המדף, OS אחסון SPEAR מהפכני ואחסון מבוסס solid-state, כדי ליצור מערכת אחסון SAN מהירה, בעלת זמינות גבוהה וקלה לשימוש. ה- K2 היא מערכת אחסון SAN solid-state הראשונה, בעלת יכולת ריפוי עצמי וזמינות גבוהה, הנותנת למשתמשים את החופש לבחירת מדיה (DRAM ו/או Flash) עבור עומסי-עבודה ותקציבי האפליקציות הייחודיים להם. בהיותו מונע על-ידי ה-Scale-out performance ArchitectureTM (SPEAR) החדשנית של קמינריו, ה- K2 תומך במיליוני IOPS, תפוקה של עשרות GB/s וזמני השהיה נמוכים במיוחד – וכל זאת מבלי לפגוע באמינות ברמת-אנטרפרייז או בקלות השימוש. קמינריו היא דרך טובה יותר מהותית לאחסון ואחזור נתונים רגישי-ביצועים. קמינריו פשוט מהירה יותר.
קמינריו הממוקמת ביקנעם-ישראל ובניוטון-מסצ'וסטס, בנתה רשת עולמית של שותפים עסקיים, לרבות חברת Dell Inc., אשר משווקת את מערכת אחסון SAN solid-state. למידע נוסף בקרו באתר: www.kaminario.com .

תאריך:  13/06/2012   |   עודכן:  15/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
נטע להב
חברת QlikView ישראל תציג את חזון ה- Business Discovery בעידן הרשתות החברתיות ושיתוף המידע
אבי יוספי
לילה בן הרוש
פתיחת שגרירות באדולינה באשראם במדבר 21-23.6.12
יוסף ארנפלד
ארבע שנים אחרי האלבום אשירה, יצחק רווה משיק אלבום חדש, משודרג ובוגר הרבה יותר. כנפיך– נקרא האלבום שמכיל שירים ממגוון סגנונות, בהפקתו המוסיקלית של עמית גולן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il