הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סנטוס: "מה שעשינו ב-2004 יהיה השראה"

מאמן יוון בדריכות מלאה לקראת רבע הגמר מול גרמניה: "נראה מהי נחישות". פפאדופולוס: "מבטיח שיוון תילחם"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.06.12 - 21:37
סנטוס. חולם על סנסציה (gettyimages)
סנטוס. חולם על סנסציה (gettyimages)

נבחרת יוון תתמודד לא רק נגד נבחרת גרמניה מחר (שישי). ליוונים יש פגישה צמודה גם עם ההיסטוריה, מאחר והם מעולם לא השכילו לגבור על המאנשאפט ב-8 מפגשים. אבל אף מפגש לא היה גדול כמו רבע גמר היורו שיכול לגרום לנבחרת יוון להתחיל לחלום על שחזור ההישג מ-2004, אז זכתה בגביע.

מתחם יורו מיוחד גם באפליקציות האנדרואיד , אייפון ואייפד של ערוץ הספורט
ה-play by play  גם באפליקציות ערוץ הספורט (מופעל בלחיצה על המשחק מאזור היורו)
היכנסו לזירת המשחק של פורטוגל וצ'כיה ובואו לבחור את ההרכבים
מנואל נוייר: "לא רוצים להגיע לפנדלים, אבל נתכונן גם לזה"

גם המאמן הפורטוגזי של היוונים, פרננדו סנטוס, מודע לכך שהסיכויים לא נוטים לטובתו: "אנחנו חייבים להכיר במציאות. גרמניה היא לרק פייבוריטית במשחק אלא בטורניר כולו. אבל לא באנו לכאן כדי לנפוש, אלא כדי להילחם על המטרות שהצבנו. נלך כאשר אנו מצפים לטוב ביותר, כך שאני מצפה למשחק נהדר, אני בטוח שכולם ייתנו את הכל".

"ב-2004 יוון ניצחה את פורטוגל עם מאמן גרמני, אני מקווה שהפעם היא תגבר על גרמניה עם מאמן פורטוגלי", הוסיף סנטוס, "צריך להשתמש בטורניר ההוא כמקור להשראה. אז הנבחרת הראתה מהי נחישות ומה המשמעות האמיתית של המילה 'קבוצה' כדי לנצח. אולי נוכל להשיג דבר דומה, ולפחות לעשות את המיטב".

הבלם קיריאקוס פפאדופולוס, שחקן שאלקה, הצטרף לתקוות של מאמנו: "כבר השגנו את המטרה שלנו בכך שעלינו מהבית ולכן אין לנו מה להפסיד. ההבטחה היחידה שאפשר לתת היא שיוון תילחם, תילחם, תילחם. יש לנו סוג של יתרון בכך שהרבה שחקנים שלנו משחקים בבונדסליגה, כי אנחנו מכירים את המשחק הגרמני. אולי זה יעזור לנו לנצח ולעבור לשלב הבא".

הרכב משוער
יוון
: מיכאליס סיפאקיס; ואסיליס טורוסידיס, סוקרטיס פאפאסטאת'ופולוס, קיריאקוס פאפאדופולוס, גיורגיוס צבלאס; גירוגיוס מאקוס, ג'יאניס מניאטיס, קוסטאס קצוראניס; דימטריס סלפנגידיס, תאופאניס גקאס, גיורגוס סמאראס.