X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מתנת בר מצווה: ד"ר מרים ושלדון אדלסון הודיעו על תרומה נוספת ל"תגלית" בהיקף של 13 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

"תגלית" הודיעה (18.7.12) על קבלת תרומה חדשה בהיקף של 13 מיליון דולר מהזוג ד"ר מרים אדלסון ושלדון אדלסון, כהכרה לשנת ה-13 ה"בר מצווה" של הארגון. תרומה זו מתווספת לתרומה של 20 מיליון דולר שניתנה ל"תגלית" על-ידי אדלסון, מוקדם יותר השנה, וזאת על-מנת לאתגר ארגונים נוספים ללכת בעקבותיהם ולתרום סכום נוסף של לפחות 20 מיליון דולר. בתוספת 13 מיליון הדולר, כלל התרומות שניתנו לתגלית עומדות על 150 מיליון דולר. התרומה החדשה תאפשר להביא ארצה כ-5000 צעירים יהודים נוספים לסיור חוויתי בן 10 ימים ובכך, לקצר את רשימת ההמתנה, שכוללת למעלה מ-20,000 צעירים מרחבי העולם.
הקמפיין של "תגלית" בשיתוף עם קרנות מרכזיות, פדרציות יהודיות בארצות הברית ובנוסף ל-25,000 תורמים פרטיים, גייסה עד היום 28 מיליון דולר בשנת 2012, בנוסף לתרומות הנדיבות של משפחת אדלסון. "תגלית" תשתף פעולה עם תורמים נוספים על-מנת לעמוד באתגר שהציבה משפחת אדלסון, גיוס של 72 מיליון דולר עד סוף השנה.
מר שלדון אדלסון מסר: "'תגלית' הוכיחה את עצמה כמנוף הטוב ביותר לחזק את הקהילה היהודית ואת קשריה עם ישראל. כשנודע לנו ש-5000 צעירים יוכלו להצטרף לנסיעת 'תגלית' עוד השנה במידה ויהיה המימון לכך, הרגשנו מחוייבים לפעול. כש-20 אלף צעירים נמצאים ברשימת המתנה אנו מרגישים שצמצום התור הוא בעדיפות העליונה של הקהילה היהודית. עבור הצעירים שעדיין נמצאים ברשימת ההמתנה, אנו מעודדים אותם להמשיך ולהירשם. אנו מתכננים לעשות כל שביכולתינו על-מנת להעניק את הזדמנות זו לכל מי שמעוניין".
ד"ר מרים אדלסון: "שלדון ואני חשים אסירי תודה שאנו יכולים לתרום להרחבת פרויקט בעל ערך כמו 'תגלית'. אנו מקווים שפדרציות יהודיות ותורמים נדיבים נוספים יצטרפו אלינו ויגדילו את תרומותיהם השנה, על-מנת שכמה שיותר צעירים יוכלו להשתתף בחוויה זו המחוללת שינוי מהותי אצל המשתתפים".
מנכ"ל "תגלית", מר גידי מארק: "אנו אסירי תודה למשפחת אדלסון בעבור כל מה שעשו עברונו. תרומה חדשה זו, משלימה את סך תרומותיהם של המשפחה ל-145 מיליון דולר ומקרב אותנו באופן משמעותי להשיג את המטרה של 42,000 משתתפים השנה. הדבר יאפשר לנו לנצל במלואו את המענק המשווה הנדיב הניתנת על-ידי ממשלת ישראל".
בנוסף לתרומותיהן הנדיבות, משפחת אדלסון סייעה בייזום וביצוע אירועי גיוס כספים עבור "תגלית" בחודשים האחרונים והביעו נכונות ליזום אירועים דומים נוספים בעתיד.
אודות פרויקט תגלית
פרויקט תגלית יוצר את הקשר של צעירים יהודים בתפוצות למדינת ישראל ולזהותם היהודית, באמצעות הבאתם לסיור חינוכי חינם בן עשרה ימים בישראל. פרויקט תגלית הצליח להביא לשינוי משמעותי בעמדתם של צעירי יהדות התפוצות כלפי מדינת ישראל. עשרות אלפי צעירים יהודיים שנמנעו בעבר מלהגיע ארצה, נמצאים כיום ברשימות ההמתנה להשתתפות בתגלית, לאחר ששמעו מחבריהם שהשתתפו בתגלית על סיורם החינוכי בישראל. משום כך, נחשב פרויקט תגלית לפרויקט הציוני המצליח והגדול ביותר בעולם היהודי.
פרויקט תגלית הנו פרויקט של ממשלת ישראל בשותפות עם תורמים יהודים וקהילות יהודיות ברחבי העולם. עשרים מגדולי התורמים היהודים בעולם ובישראל, השותפים לפרויקט, רואים בו חלק מהשקעתם במדינת ישראל ובקשריה עם יהדות התפוצות.
מאז הקמת תגלית, בשנת 1999, השתתפו בסיור לימודי חינם בן 10 ימים בישראל יותר מ-300,000 צעירים יהודים מיותר מחמישים מדינות. מכלל צעירים אלה 60,000 הינם ישראלים: חיילים (רבים מהם מיחידות האיכות של צה"ל) וסטודנטים.
מספר מחקרים שנערכו במהלך השנים באוניברסיטת ברנדייס שבארה"ב, הוכיחו כי לסיור בארץ יש השפעה ארוכת טווח על יהודי התפוצות: לגבי זהותם היהודית, הקשר שלהם לישראל ויכולתם להיות פעילים בהסברה למען המדינה.

תאריך:  18/07/2012   |   עודכן:  19/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דרגן
חברת Moroccanoil מטמיעה את פתרונות ניהול שרשרת האספקה של מאנטיס מקבוצת אמן    היקף הפרויקט - 300,000 שקלים
שיא בכר
לעסקים קטנים ובינוניים    עם יכולות חדשות לתקשורת ובטיחות
אסף דרגן
חברת הטלוויזיה בלווין yes חתמה על הסכם ארוך טווח עם קבוצת אמן להרחבת השימוש בכלי אינפורמטיקה כתשתית אינטגרציית נתונים מקיפה
זהר נוי
חברת התוכנה כשירות לניהול אוטומטי של קמפיינים משיקה פלטפורמת שיווק מלאה למיטוב קמפיינים נכנסים עם תוכן משתנה
חגי מאור
מדובר ביוזמה של ראש העיר, רוביק דנילוביץ', שגייס לצורך כך תקציב ממפעל הפיס. עלותו נאמדת בכ-7.5 מיליון שקל והוא יהיה מהגדולים והאיכותיים בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il