X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בינת אף זכתה בפרס השותף המוביל של סיסקו למגזר הציבורי באזור דרום אירופה
▪  ▪  ▪

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד בינת, קיבלה את הסמכת Cloud Builder של סיסקו. בינת היא החברה היחידה בישראל המחזיקה בהסמכה זו.
Cisco Cloud Builder היא הסמכה שמטרתה חיזוק הרבדים הטכנולוגים השונים בתהליך מכירת פתרונות ענן פרטי, בדגש על הדדיות בין שרתים, מערכות הפעלה, אחסון ותקשורת. מדובר בתהליך הסמכה ארוך ומורכב, הכולל מספר הסמכות משנה של יצרני אחסון ומערכות הפעלה. כחלק מקבלת ההסמכה הוכשרו מהנדסים ואנשי מכירות של בינת תקשורת בקורס שהועבר על-ידי המומחים לשירותים מקצועיים של סיסקו.
בנוסף זכתה בינת תקשורת בפרס השותף המוביל של סיסקו למגזר הציבורי באזור דרום אירופה. בינת נבחרה על-ידי הנהלת סיסקו העולמית, מקרב כל שותפי החברה, הודות לפעילותה הנרחבת בקרב לקוחות במגזר הציבורי, הכוללים את הממשלה, הצבא וגופי הביטחון.
אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות מתקדמות, בינת תקשורת מחשבים: "להסמכת בינת תקשורת כ-Cisco Cloud Builder היחידה בישראל יש חשיבות מקצועית רבה והיא גולת הכותרת של שותפות ועשייה רבת-שנים. בינת היא גם האינטגרטור הישראלי היחיד שזכה השנה בפרס אירופאי. זו הכרה מרשימה ביכולותינו בתחום הציבורי, לאור העובדה שהתחרינו מול חברות ממדינות גדולות כמו רוסיה, איטליה, צרפת ואחרות".
ליאור גולדגרבר, סמנכ"ל שותפים עסקיים בסיסקו ישראל: " בעידן בו הענן הופך ליותר משמעותי ומרכזי בארגונים רבים, חשוב לנו להכשיר את שותפינו כמומחים מובילים בתחום. אנו שמחים להעניק את ההסמכה לבינת, המוכיחה לאורך שנים את מסוגלותה לעמוד ברף הטכנולוגי הגבוה שאנו מציבים במקצועיות ראויה לציון."
בינת זכתה השנה בעשרות פרויקטים מובילים במגזר הציבורי והביטחוני כמו פרויקט שירות בתי הסוהר, הספקת שירותים למשרדי ממשלה ופרויקט עיר הבה"דים.
אודות בינת תקשורת מחשבים
בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מציעה ללקוחותיה שירותי יעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות מקיפים בתחום רשתות התקשורת מחשוב ואבטחת מידע. החברה הוקמה בשנת 1975, ומאז מספקת פתרונות ושירותים עבור מאות ארגונים בכל הגדלים, במגזרי הביטחון, התעשיה, הטלקום, התשתיות, הממשלה, הבריאות, התקשורת, הפיננסים, האקדמיה ועוד. החברה מתמקדת בתחומי ה-IP, קול, אודיו/ וידאו, אבטחה, יישומים ניידים, טלפוניה ומערכות מחשוב. בינת תקשורת מחשבים מעסיקה מאות עובדים, ומביאה עמה לפרויקטים השונים את ניסיון האינטגרציה של 7 חברות קבוצת בינת ואת יכולות פיתוח הטכנולוגיה של 14 חברות קבוצת RAD. החברה היא שותף מוסמך בדרגות הגבוהות ביותר של ספקיות החומרה והתוכנה המובילות בעולם, בהן:Cisco, Vmware, Polycom ,Symantec, Dell, HP, EMC Microsoft, Juniper, McAfee, ו-RAD Group. www.bynet.co.il

תאריך:  06/08/2012   |   עודכן:  06/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בינת תקשורת הוסמכה ל-Cisco Cloud Builder
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמור תקשורת
רשת ביתילי פותחת חנות קונספט במתחם העיצוב Design Center בבני-ברק בהשקעה של כ-6 מיליון ש"ח. פותחת במכירת חיסול המלאי בסניף הישן מול קניון איילון ומציעה את כל החנות עד 70% הנחה
חן מחלב
כיצד בוחרים ילקוט? מומחי מכון התקנים הישראלי מסייעים להורים
טל סופר
מיכל סדן
התערוכה מציגה בחלונות התצוגה הפונים אל הרחוב מבחר מעבודותיה של רחל לביא, אמנית ירושלמית, העוסקת באמנות נאיבית במיטבה, וציוריה המרהיבים וחדי המבט
עדי יוסי
אחיות נוצריות, נער אתיופי, בני נוער רגילים מרמלה ונערה יהודיה אחת מלוס אנג'לס, מתאמנים במרץ על מחזמר באנגלית, ההופעה השבוע!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il