חברות שטראוס, סופר-פארם, ריגלי, Avis, וקפה הלל, הן החברות הראשונות, לשתף פעולה עם חברת Winmore האמריקנית, בהשקת המדיה הפרסומית-צרכנית החדשנית של Mycode. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, הטמיעה Mycode בסרטון פרסומי חדש של היוצר נוי אלוש, קוד אודיו דיגיטלי חדש, הנקלט על-ידי הסמארטפון או הטאבלט בזמן שהאפליקציה מופעלת. במהלך הצפייה בסרטון והאזנה לו, נשלחות הטבות צרכניות ישירות למכשיר הנייד, של החברות המשתתפות בסרטון.
לדברי יונתן ברינד, סמנכ״ל שיווק בחברת Winmore, מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם החברות המובילות בתחומן, באמצעות Mycode מגיע המפרסם לצרכן באופן ישיר וממוקד; הצרכן, מצדו, מרוויח הצעות ערך ומידע רלוונטי.
ברינד מוסיף כי במהלך הצפייה בסרטון, יוכלו צופים מחזיקי סמארטפון, לקבל הטבות מכל החברות המופיעות בסרטון. בין ההטבות הבלעדיות למורידי האפליקציה, שקית נשנושי גזר של שטראוס מתנה בקניית שקית אחת ברשת מגה, ספריי להגנה מקרינת השמש שלLife 200 מ"ל ב-34.99 ש"ח בלבד ברשת סופר-פארם, משקה לימונענע גרוס ב-15% הנחה ברשת קפה הלל. בין הטבות הנוספות שינתנו - מחירי מבצע ואחריות מורחבת לרוכשים רכב מ-Avis ופרס יקר ערך בפעילות אינטרנטית שמציעה חברת ריגלי למותג מסטיק אורביט.
Mycode הוא קוד אודיו דיגיטלי המוטמע בשידור טלוויזיה, רדיו או בכל מערכת שמע אחרת. הקוד מאפשר לבעל המכשיר לקבל הצעות ערך או תוכן, על-פי סינונים שונים שהוא קובע. הורדת האפליקציה וקבלת ההצעות היא ללא תשלום ומתבצעת באמצעות הפעלת האפליקציה וקליטה פסיבית של הקוד במכשיר.