X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שגריר ישראל ויו"ר חיים לילד [יח"צ]

המחנה הרפואי של ארגון "חיים לילד", מתקיים זו השנה הארבע-עשרה, לאורך שלושה שבועות רצופים, על רכסי הרי האלפים. המחנה מיועד לחולי סי.אף., ריאה ומונו, להם הוא מעניק נשימה ומשפר את סיבולת לב-ריאה. החולים ממתינים כל השנה לחופשה בשווייץ, והיא נותנת להם חיזוק וחוסן, להתמודד ולהרגיש טוב יותר, במשך חודשים ארוכים. לדעת הרופאים, היא גם חוסכת אשפוזים.
במחנה נערך מעמד נרגש של סיום הש"ס, בהשתתפות הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א, רב ארגון "חיים לילד" ורב מערב בני ברק והרב חזקיהו יוסף מישקובסקי שליט"א, המנהל הרוחני של ישיבת "אורחות חיים".
אל האירוע המיוחד, הגיעו מהעיר ברן, שגריר ישראל בשוויץ, מר יגאל כספי והקונסול הכללי, מר דוד כהן, אשר זה האירוע הציבורי הראשון בו הם משתתפים, עם כניסתם לפני שבועות אחדים לתפקידם.
המלון כולו לבש חג לקראת האירוע, והוכנה סעודת מצווה מרשימה כיד המלך.
את הש"ס סיים תלמיד ישיבה חשוב מבין המחלימים במחנה. התחיל את מסכת ברכות בלימוד הש"ס במחזור מה-13, ילד מהמחלימים, שריגש את כולם, כאשר למד במתיקות ובחן, את המשנה "מאימתי קורין את שמע בערבית".
אחד מההורים שהנחה את המעמד, אמר כי משולבים באירוע הזה תורה וחסד, תורה – סיום הש"ס וחסד – אשר עושים כאן איש עם רעהו ועל ראשם יו"ר הארגון, הרב ראובן סקלר הנודד ועובר אורחות ימים כדי לסייע לחולים ולמשפחותיהם ולהפעיל את המחנה.
יו"ר הארגון, הרב ראובן סקלר אמר בדבריו: "במחנה, אנו גם לומדים את הדף היומי, בשיעור בבית הכנסת, אבל כולנו כאחד, עוסקים יחדיו בדף יומי של חסד. התחלנו את מעשה החסד בארץ ישראל, ואנו עוסקין איתו באותו דף של חסד, בכל הערים והמקומות שבהם אנשים ומפעלים עוזרים למחנה. והנה, באנו לכאן, וממשיכים את הדף היומי של החסד בפארפן השוויצרית, ובעיר ברן השוויצרית, עוסק איתנו באותו דף יומי, שגריר ישראל בשווייץ, שאין לו מנוחה והוא לא יכול לנשום לרווחה, כל עוד יש ילד יהודי שמתקשה בנשימתו.
"זו השפה המשותפת, שפת הלב, שפת החסד, שכולנו דוברים אותה, ולא רק דוברים, אלא בעיקר עושים, על-פי הכלל הידוע של אמור מעט ועשה הרבה".
שגריר ישראל בשווייץ, מר יגאל כספי, גילה כי זה האירוע הראשון שבו הוא משתתף, עם כניסתו לאחרונה לתפקידו. "התרגשתי לראות את המפעל המדהים הזה, את החיוך של הילדים, לשמוע את דברי התורה של הילדים" אמר והוסיף כי זה אחד המפעלים הגדולים והחשובים שזכה לראות. "קרה לנו היום משהו" אמר, והבטיח לסייע ככל שיוכל, ולבקר במחנה גם בשנה הבאה.
הקונסול הכללי של ישראל בשווייץ, מר דוד כהן, אמר כי השגריר והוא מאושרים להתחיל את פעלם "ברגל ימין", כהגדרתו, בהשתתפות במחנה "חיים לילד", שכולו נשמה וסיוע לחולי ישראל.
האירוע המרגש מאוד, לווה בשירה של מקהלת הילדים "חיים לילד", המורכבת ממשתתפי המחנה, כאשר יהודה, אחד המתנדבים, ליד קלידי האורגן המשוכלל, מלווה בשירה ובנגינה. הדוברים הזכירו לשבח את הגב' קוריאט, שהשקיעה שעות רבות ומאמצים, להצלחת המחנה.
אחד הקטעים המרגשים, היה כאשר אחד הילדים השמיע דברי ברכה מרגשים, בהם נשזרה תפילה רותחת, לרפואתו ולרפואת אחיו, הממתין להשתלת ריאה; לעילוי הנשמה של האב המנוח, המשקיף ממרום, ולהצלחתה של האמא, "שתהיה חזקה, גם בשבילנו". השגריר לא יכול היה שלא להתרגש וביקש לקרוא שוב את הדף, ממנו הוקראו הדברים.

תאריך:  09/08/2012   |   עודכן:  09/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שגריר ישראל בברן השתתף במחנה 'חיים לילד'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמור תקשורת
לקראת החזרה לבית הספר מציעה רשת MY HOME PAGE מגוון הנחות על עשרות מוצרים!
רביד אזולאי-דוד
שטראוס, סופר-פארם, ריגלי, Avis, וקפה הלל הראשונות לשלוח הטבות לצרכן באמצעות המדיה הפרסומית של Mycode. Mycode מאפשרת לקבל הטבות צרכניות ישירות למכשיר הנייד במהלך צפייה בסרטון
זהר נוי
ציון נפט וגז מודיעה על הצלחת פעולות הכניסה מחדש בבאר שלה אליהו 3 בצפון ישראל
גילי עבודי
סיורים וטעימות יין במרכז המבקרים נחלת בנימין יקב פסגות
עדי וילדר
מנשה זלכה מנכ"ל רשת "קרביץ" שהינה הרשת הגדולה בישראל בתחום ציוד לקראת החזרה לביה"ס: "שוק החזרה לבית הספר מוערך בכ-250 מיליון ש"ח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il