X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מחלבת טרה ואיגוד השפים בישראל מכריזים על פתיחת ההרשמה לתחרות הראשונה בישראל "אליפות ישראל בקינוחים"! הגמר הגדול יערך בנובמבר בכנס ישראפוד בו יוכרזו הזוכים שייצגו את ישראל באליפות העולם בצרפת!
▪  ▪  ▪
ג'קי חזן, יו"ר איגוד השפים בישראל [יח"צ]

תחרות "אליפות ישראל בקינוחים" של מחלבת טרה ואיגוד השפים יוצאת לדרך. במסגרת התחרות אשר מתקיימת לראשונה בישראל, בשלב הראשון, יוזמנו עד לתאריך 1/10/12 קונדיטורים מרחבי הארץ להציג מתכונים מיוחדים שמורכבים ממוצרי מחלבת טרה. בשלב השני ועם תום ההרשמה, יוזמנו הקונדיטורים שנרשמו להתחרות על מקומם בגמר הגדול שיתקיים ב-20 בנובמבר בגני התערוכה בתל אביב! הזוכים המאושרים ייבחרו על-ידי צוות שיפוט מקצועי וייצגו את ישראל באליפות העולם בקינוחים בצרפת!
גיא אדרי מנהל שיווק שוק מקצועי במילקו (טרה, משק צוריאל, M?ller): "לאור ההצלחה של תחרות אירופה באפייה שהתקיימה ברמיני, במסגרתה נבחרת ישראל גרפה את המקום הראשון, אנו גאים להשיק פעילות נוספת והפעם לציבור הקונדיטורים בישראל. אנו בטרה מעמידים לטובת המתמודדים את מיטב המוצרים האיכותיים שלנו ואת סדרת טוב טעם- המיועדת לבישול ואפייה ובטוחים שהקונדיטורים בישראל יצליחו גם הפעם לייצג את ישראל בכבוד".
ג'קי חזן, יו"ר איגוד השפים בישראל: "אנו גאים להכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות שתתקיים לראשונה בישראל בקרב הקונדיטורים. מדובר בתחרות מעניינת ומיוחדת אשר נותנת במה לקונדיטורים צעירים לגדול ולפרוח בתעשיה".
מחלבת טרה מובילה זו הפעם השניה תחרות קולינארית בישראל. בתחילת השנה, טרה העניקה חסות וליוותה את נבחרת ישראל באפייה שהשתתפה באליפות אירופה באפייה באיטליה וגרפה את המקום הראשון. הנבחרת אשר גברה על מעצמות קולינאריות כגון צרפת וגרמניה והביאה כבוד למדינת ישראל.

תאריך:  11/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפה דניאל
78% מהנשים בישראל אינן מרוצות מהשיער שלהן כפי שהוא והיו משנות בו לפחות תכונה אחת - כך עולה מסקר שערך Dove, מותג הטיפוח המוביל בישראל, מומחה בשיקום השיער, לרגל השקת סדרה חדשה – שמי הזנה קלילים – תחת הסלוגן: "הגיע הזמן להתיידד עם השיער שלך"!
הדר דניאל
וודקה ואן-גוך מציגה טרופיקל איילנדס Tropical Island– להשקת קולקציית הקיץ של החברה. משחקים משתפים ויכולים לזכות בבקבוק וודקה ואן גוך מתנה
הדר דניאל
בית בנמל - המסעדה מציעה את הצינון המושלם לימי הקיץ: מלחמות מים
הדר דניאל
חברת ביו פט יצרנית "לה קט" יוצאת בפעילות פייסבוק ייחודית. על כל LIKE שיתווסף לעמוד הפייסבוק של לה קט וכן על כל חברי העמוד הקיימים תתרום חברת ביו פט שקל אחד לטובת פעילותה השוטפת של עמותת אס.או.אס חיות
ההנהגה הצעירה
צוות ה"משמחים" של ההנהגה הצעירה הוקם רק לפני כשנה וכבר הספיק לשמח חתן וכלה ב-56 חתונות שונות בכל רחבי הארץ, מהדרום ועד הצפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il