X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת מלם-תים נבחרה להקים את הענן של חברת סודה סטרים. הפרויקט מבוסס על טכנולוגיות VMware והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים
▪  ▪  ▪

סודה סטרים ייצרנית מערכות להכנת משקאות מוגזים בחרה במלם-תים, קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, עבור יישום פרויקט הקמת תשתית ענן בחברה. הפתרון שמתחילה מלם-תים ליישם בימים אלה, מבוסס על טכנולוגיות VMware ומאפשר איזון עומסים באמצעות שרתים וירטואליים, בהתאם לצורך. תשתיות הענן בחברת סודה סטרים מייעלות את פעילות ה-Data Center ומאפשרות גמישות מקסימלית של המשאבים וניצול אופטימלי של כלל המערכות בארגון. השילוב בין יכולותיהן המוכחות של המערכות השונות - מערכת VMware vSphere, על גבי שרתים מתוצרת HP, מערכות אחסון של חברת netApp ותכנת גיבוי מבית סימנטק, יקנה המשכיות עסקית משופרת ויאפשר ניהול אחיד של כלל הסביבה. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי ש"ח.
דפנה לורנץ, מנהלת מערכות מידע בסודה סטרים: "אני מאמינה כי פתרונות IT מתקדמים הם מרכיב חיוני להצלחת חברה דינאמית, כחברת סודה סטרים. הצמיחה המהירה של החברה, בסביבה גלובאלית ורבת שינויים, דרשה הגדרה מחדש של אסטרטגיית IT, תוך שימת דגש על יישום הפתרונות העסקיים המובילים בשוק, במודל גלובאלי גמיש ויעיל". החזון של לורנץ הביא לשינוי תפיסתי בסודה סטרים וההחלטה לאמץ פתרון מבוסס ענן היא חלק מחזון חדש זה. עוד הוסיפה לורנץ כי "הגמישות של פתרונות וירטואליזציה בענן הפרטי יאפשרו מענה הולם לצמיחה וחתירה למצויינות עסקית, תוך חסכון בעלויות וניצול אופטימלי של המשאבים."
שאולי אגר, מנהל התשתיות הגלובלי, המוביל את יישום פתרון הענן הפרטי של חברת סודה סטרים העולמית ציין כי "פתרון זה עולה בקנה אחד עם עקרונותיה וערכיה של סודה סטרים, כחברה ירוקה ובכך מאפשר לה לחסוך בצריכת משאבים כגון חשמל, ולהמנע מהוצאות גדולות על רכישת ציוד ותכנות תשתית. ענן המחשוב מאפשר למשתמש לשלוט בעצמת המחשוב הנדרשת ולווסתה, באופן שבעתות עומס יהיה ניתן לשכור כוח מחשוב בהיקף גדול יותר ובעתות רגיעה יהיה ניתן להקטין את היקפו ולהפחית את ההוצאה הכרוכה בכך. בחלק מהמימושים של התפיסה גם נחסך הצורך לפתח או לנהל יישומים."
חררדו רודניק, מנהל Systems Engineering במלם- תים: "ביצוע הפרויקט על-ידי מלם-תים יאפשר לחברת סודה סטרים להגיע לתוצאות הטובות ביותר, באמצעות שילוב הטכנולוגיות העדכניות ביותר למתן שירותי ענן לכלל המשתמשים בארגון. פתרון הענן של VMware משלב הקמת אשכולות מחשוב נפרדים, אשר יאפשרו מתן שירותים שונים ויאפשרו סטנדרטיזציה של כלל השירותים המופעלים בארגון, תוך ניהול הענן מקונסול מרכזי".
רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל: "סודה סטרים ו-VMware הן שתי חברות המובילות מהפך, כל אחת בתחומה. קצב הגידול של שתי החברות הוא המהיר ביותר בכל השווקים, ולכן אך טבעי ששתי החברות הללו ישתפו פעולה במודרניזציה של ה- Data Center. את התהליך הזה אנו מבצעים בסודה סטרים עם מלם-תים, המהווה גם היא שותף עיקרי לדרך של VMware".
סודה סטרים מייצרת מערכות להכנת משקאות מוגזים, המאפשרות לצרכנים להפוך מי ברז רגילים למשקאות קלים מוגזים בקלות ובמהירות. מוצרי החברה ידידותיים לסביבה, חסכוניים, בעלי אופי בריאותי ומעניקים ללקוח חוויית שימוש מהנה. כמו-כן, הם נוחים לשימוש ומונעים את הצורך בנשיאת בקבוקים מהחנות אל בית הלקוח, באחסון בקבוקי שתייה בבית ובפינוי בקבוקים ריקים. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-50,000 חנויות קמעונאיות ב-42 מדינות ברחבי העולם.

תאריך:  13/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ברנשטיין
מערכת Smart Gate ממכנת את תהליך השקילה, הבקרה והפיקוח של משאיות המעמיסות חומרים, עד רמת הפקת תעודת משלוח. עלות הפרויקט מוערכת ב-1.2 מיליון ש"ח. התקנה ראשונה מבין ארבע מתוכננות בוצעה במחצבת אבן וסיד במודיעין
קרן כהן
מערכת ההפעלה VxWorks של ווינד ריבר, מפעילה את חללית המחקר Curiosity במאדים
חלי וינשטיין
"שתה לי בריא" - שותים נשר מאלט וזוכים ב"אופנוע וירטואלי" באתר מוגובי
מוטי שוימר
עדנה דור-און
למרות הסטיגמה בנוגע לטיפול נפשי יש עלייה בפניות ילדים ונוער בישראל לקבלת עזרה - בהרצאתו של דר' פולאקביץ, מנהל המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, בכנס בינלאומי בפריז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il