חברת אוויה, ספקית גלובלית של תקשורת עסקית ומערכות ושירות שיתופיות, משיקה את הדור הבא של שיחות ועידה, באמצעות פתרון 7Avaya Aura® conferencing.
הגרסה החדשה מופעלת ללא צורך בהתקנה ברמת המשתמש בוועידה, באמצעות כל דפדפן אינטרנט או iPhone ויכולה לתפעל עד 7,500 פגישות ועידה פעילות ובכך לתמוך בעובדים, הפרוסים במקומות שונים בעולם. יכולת זו מאפשרת הוזלה משמעותית של עלויות שירותים חיצוניים. גרסת AAC7 מסייעת למנוע את רוב השיבושים, האופייניים לשיחות ועידה בהם זיהוי המשתתפים, רעש רקע, זיהוי דובר וכדומה.
פתרון AAC7 מאפשר מפגשים מבוססי קול מכל מקום, באמצעות מחשבים שולחנים או טאבלטים וטלפונים חכמים. הגרסה החדשה נתמכת על-ידי הארכיטקטורה הפתוחה, SIP המבוססת על סטנדרטים של Avaya Aura 6.2. הגרסה החדשה מצטיינת בביצועים גבוהים ויכולת אבטחה משופרת, הנדרשת על-ידי ארגונים שונים, תוך שהיא מאפשרת את הגמישות הדרושה בשיתוף פעולה ניידים בסביבות BYOD.
בנוסף הכריזה החברה על שחרור גרסה מותאמת לנקודות קצה של הFlair , שהיה זמין עד כה רק לאייפד וכן על הגרסה החדשה לשרת הcs1000 לתקשורת אחודה. אפליקציית Avaya Flare Communicator מתאפשרת הודות לארכיטקטורת התקשורת שלcommunication Avaya Aura® unified, המספקת יישומים אינטגרטיביים לטווח רחב של מכשירים נייחים וניידים. הטמעת המערכת מבטיחה החזרת עלויות ההשקעה, תוך חמישה חודשים בלבד ותחסוך עלויות תקשורת נוספות.
"ניתן לספק פתרון נקודתי של Best Of Breed ואפשר לספק פתרון מקצה לקצה, עם אינטגרציה מלאה בכל שכבות התוכנה, החומרה, הבינה העסקית והיישומים, על-פי בחירת הלקוח. בנוסף אנחנו עובדים עם אקו סיסטם של הרבה מאוד שותפים", מסביר אלדד קנטי, מנהל הפעילות העסקית של אוויה בישראל. לדבריו, "אוויה מספקת לארגונים פתרונות מורכבים, ומובילה את תחום unified communication בישראל. בשנה האחרונה חווינו גידול דרמטי בעסקי החברה בארץ, ואנחנו מבססים את מעמדה כשחקנית משמעותית בשוק".