X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רשת 'טרקלין חשמל' יוצאת בקמפיין לקראת ראש השנה באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, הנועד ללוות את מבצע החגים של הרשת, תחת המסר "כל קונה זוכה" בעלות של חצי מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

רשת 'טרקלין חשמל, המונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת לקראת ראש השנה במבצע רחב היקף, במסגרתו הקונים בחנויות הרשת בסכום של 999 ש"ח ומעלה יקבלו כרטיס גירוד המעניק להם שלל מוצרי חשמל במתנה.
את המבצע ילווה קמפיין פירסומי, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, בטלוויזיה ובעיתונות הארצית בהיקף של חצי מיליון ש"ח.
נדב קרמר, מנהל שיווק ופרסום ברשת טרקלין חשמל: "ראש השנה מאופיין בהתחדשות וישנה תנועה ערה של לקוחות בחנויות, כאשר צרכנים רבים מגיעים על-מנת להחליף ולשדרג את מוצרי החשמל הביתיים השונים. אנו ברשת מבינים כי הוצאות אלה מתווספות להוצאות הגבוהות ממילא לקראת ההיערכות לחג ולכן החלטנו לצאת במבצע של כרטיסי גירוד, המעניקים לכל קונה מתנה משלל מוצרי החשמל שברשת, וזאת כדי להפוך את הרכישה ברשת לאטרקטיבית ומשתלמת".
משרד פרסום: SMG – שטרית מדיה גרופ, סמנכ"ל לקוחות בכירה: לימור לזרוביץ', קופי: ערן רון, ארט: גלית רבסקי, סמנכ"ל לקוחות בכירה: לימור לזרוביץ׳, סופרוויזורית: איה גל שטרית, תקציבאית: מירי סקריאבין, חברת הפקה: HPC.

תאריך:  29/08/2012   |   עודכן:  30/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד בן
הדירוג ל-2012 נקבע על-ידי BDICode על בסיס המצוינות העסקית ותרומתה של החברה למשק הישראלי
מולי ויסוצקי
יינות ביתן השקיעו 2 מיליון ש"ח בהחלפת תאורה – לתאורה חסכונית וירוקה, מתוך חישוב שבכל סניף יחסכו כמה מאות אלפי שקלים מדי שנה על הוצאות החשמל לפי התעריפים הנוכחיים. מדובר במגמה שמתגברת בחודשים האחרונים, בעקבות החוק החדש של השר ארדן: החלפה לתאורה ירוקה וחסכונית
עדי וילדר
מירב ברנשטיין
מסטרקארד ו-eNett יציעו פתרונות תשלום בטוחים ומהירים יותר בתעשיית התיירות
שלומית לרנר כהן
היקף הפרויקטים כ-4 מיליון שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il