X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
באמצעות שירות החיתום הדיגיטלי המאושר, של חברת "קומסיין" תעניק העירייה שירותי מידע, כולל מסמכים סרוקים הקבילים משפטית ללא צורך בחותמת "נאמן למקור"
▪  ▪  ▪

עיריית פתח תקוה חתמה על הסכם עם חברת "קומסיין" מקבוצת "קומדע" לפיו היא רוכשת ממנה מערכת חיתום דיגיטלי, המאפשרת לה להעביר מסמכים חדשים וכן מסמכי ארכיון לפורמט סרוק דיגיטלית – מאושר,מגובה אוטומאטית בשרתי החברה, מאובטח וכן קביל משפטית. השירות החדש מבטל את הצורך בשמירת מסמכי נייר ומאפשר שמירת מסמכים בארכיון אלקטרוני.
בשלב הראשוני, מוטמעת מערכת החיתום הדיגיטאלי באגף ההנדסה בעירייה במסגרת פיילוט פורץ דרך להעברת כל המסמכים ההנדסיים והאדריכליים לפורמט דיגיטלי ומקוון.
הפורמט החדש, יאפשר לתושבי העיר להוריד מאתר האינטרנט של העירייה מסמכים הנדסיים, כולל גרמושקות (שרטוטי בניין בגדלים משתנים) ללא צורך בהחתמת המסמך ע"י גורמים משפטיים.
בהמשך,יורחבו השירותים הדיגיטאליים גם לממשקים נוספים לטובת ולתועלת התושבים: משלוח חשבונות במייל,דיוור לתושבים וכיו"ב.
המעבר לעבודה עם מערכות דיגיטאליות שמחליפות את הארכיונים המאובקים ואת תכתובות הדואר,המעטפות,הניירת המשרדית, המסמכים המוניציפאליים ועוד מסמלת שינוי תפיסה בעיריית פתח תקוה וברשויות נוספות.זהו מעבר לשיטות עבודה מהירות ויעילות יותר וכמובן – "ירוקות" יותר. מדובר בחיסכון אדיר הן במשאבים הן בשטח רצפה והן בצמצום השימוש בנייר.
"היתרון הגדול של המערכת", אומר רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע בעיריית פ"ת, "הוא ששירותי המידע ,שעד עתה נמסרו רק בהגעה פיזית לעירייה, יומרו לשירותי מידע המועברים באמצעות אתר האינטרנט". לדברי שלום,"החיתום הדיגיטלי יקל על התושבים ויחסוך זמן יקר הכולל הגעה לעירייה ,צילום המסמכים וחתימתם בחותמת "נאמן למקור" – המסמך יהיה זמין באתר העירייה, מוכן לשימוש וקביל משפטית" לדוגמא: מסמכים לצורך תוספת בנייה, חריגות בנייה, אישורים לטאבו, קבלת מידע תכנוני, שניתן היום באינטרנט, אולם לא קביל משפטי."
עוד, מוסיף שלום, כי "החיתום הדיגיטלי של המסמכים יאפשר לעירייה למנוע שינויים במסמכים ,אשר יכולים להיטיב עם בעלי אינטרס כזה או אחר", ומסביר: "את המסמכים בעלי החיתום הדיגיטאלי לא ניתן לשנות בשום דרך– כך למעשה ניתן גם לקבע ולשמר את המידע וההחלטות שבוצעו ".
לדברי סמנכ"ל המכירות של קבוצת "קומדע", גב' תמי לנצקרון "עיריית פ"ת עושה צעד גדול וחשוב ומצטרפת בכך למוסדות פיננסיים,משרדי ממשלה ורשויות נוספות שכבר עובדים עם מערכת החיתום הדיגיטלי ושרות החתימה הדיגיטלית שלנו". "עיריית פתח תקוה מביאה את יתרונות הפיתוח הטכנולוגי של מערכת "קומסיין-טראסט", המערכת המתקדמת ביותר בשוק לצורך זה, אל פתח ביתם של תושבי פ"ת", מוסיפה לנצקרון ומדגישה: "מערכת החיתום הדיגיטלי בשירות הרשויות המקומיות מאפשרת לעיריות להעניק לתושביהן שירות מתקדם ובטוח ומציבה את העיריות בחוד החנית של הקדמה הטכנולוגית".
אודות "קומדע"
חברת "קומדע", ספקית מובילה בישראל של פתרונות תקשורת ואבטחת מידע, משדרגת את רמת האבטחה והקישוריות של ארגונים רבים בישראל, כבר למעלה מ-27 שנים. בזכות תפיסת העולם של "קומדע", לפיה הידע האנושי והמיומנות הטכנולוגית של עובדיה הם הבסיס להצלחה, שומרת הקבוצה על מוניטין רב שנים כחברה מובילה בתחומה, העומדת בחזית הטכנולוגיה ועל יתרון יחסי בשוק בישראל.
מאז 1985, "קומדע" צועדת יד ביד עם ארגונים מובילים במשק הישראלי, בינהם משרדי ממשלה, צה"ל, בנקים, חברות תעשיה, חברות פיננסיות, חברות תקשורת, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד ומספקת פתרונות אבטחה ותקשורת באמצעות צוות מקצועי של מנהלי לקוחות ,מהנדסי מערכות מנוסים ורשת רחבה של שותפים עסקיים.
במחלקת הפיתוח והאינטגרציה של "קומדע" יושבים מומחים בעלי יידע ייחודי אשר נרכש אצל יצרני הטכנולוגיה המובילים בעולם ומיוצגים ע"י "קומדע". החברה פיתחה את מערכת קומסייןטראסט (CT) כמערכת המיועדת לארגונים גדולים ומבצעת חיתום אלקטרוני מאושר, רב גוני, של כל הפורמטים שלך מסמכים אלקטרוניים.
"קומדע" עובדת בשיתוף פעולה פורה עם "החברה לאוטומציה".

תאריך:  06/09/2012   |   עודכן:  07/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיריית פ"ת ו"קומסיין" במהפכה דיגיטלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
מג'יקג'ק העלתה את התחום בהערכות של ההכנסות והרווח למניה GAAP בשנת 2012 המלאה. תחזית הרבעון השלישי היא הכנסות של 40-41 מיליון דולר ורווח למניה של 0.55-0.80$. עלויות התקשורת נטו צפויות להיות פחות מ-1.00$ לשנה למשתמש כשיר בעתיד
קרן יפה - גדיש
עמותת מרום לחינוך ולקידום לקויי למידה יוצאת בסדרת הרצאות מיוחדת להורים לילדים לקויי למידה על-מנת לתת מענה להורים לבעיות היומיום ולחזק את הקשר בין ההורים לילדים
קרן יפה- גדיש
עזרא שוהם נבחר לקדנציה שלישית כיו"ר איגוד שמאי הביטוח
שלמור תקשורת
רשת My Home Page מציגה קולקציות ריהוט חדשות וסדרת שטיחים ייחודית וצעירה במסגרת תערוכת "ריהוטים 2013"
דקלה חנן
רשת מרפאות פרופורציה ממשיכה את מגמת הצמיחה ומשיקה סניף נוסף, 12 במספר, בעיר בה הכל התחיל: רחובות, ובהשקעה של 500,000 ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il