X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מלם מערכות בחרה במערכת CA SDM לניהול תהליכי התפעול והשירות ביחידות המחשב ובמרכזי התמיכה אותן היא מתפעלת בשיטת מיקור החוץ
▪  ▪  ▪

מלם מערכות מקבוצת מלם תיםבחרה במערכת ניהול השירות Service Desk Manager (SDM) מתוצרת חברת CA לניהול תהליכי התפעול והשירות ביחידות המחשב ובמרכזי התמיכה אותן היא מתפעלת בשיטת מיקור החוץ. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.
המערכת של CA נבחרה לאחר תהליך בו נבחנו מרבית הפתרונות בשוק וכהחלטה של הנהלת אגף מיקור חוץ במלם מערכות. המערכת תשרת מאות משתמשים.
אגף מיקור החוץ מוביל את תחום ניהול שירותי ה-IT (ITSM) בקבוצת מלם-תים, ומתמקד בתפעול של יחידות מחשב בכלל ומרכזי תמיכה בפרט.
CA SDM, הינה תשתית לניהול תהליכי תפעול ושירות ארגוני המאפשרת לנהל את מחזור החיים של 14 תהליכים שונים ובהם ניהול תקריות, בעיות, בקשות שירות, שינויים, מצאי ידע, ועוד . מערכת זו תומכת ב-Best Practice של ITIL, אשר מיושם אצל לקוחות חברת מלם מערכות.
מאיר אדלר, CTO ב-CA , ציין כי "מערכת ניהול השירות החדשה של CA מבוססת על תהליכי ITIL V3, ותהווה אבן דרך במתן שירותים מבוססי ענן לאור תוכניותיה של מלם מערכות לאפשר שירותי On Demand על בסיס התשתית האפליקטיבית של CA ."
מאיר עמור, סמנכ"ל מכירות קווי מוצרים ב-CA, הוסיף כי "הבחירה של מלם במוצר של CA הגיעה לאחר בחינה מעמיקה של כל החלופות בשוק. אנחנו שמחים כי פעם נוספת CA מוכיחה את הפונקציונליות ויחס העלות/תועלת העדיף שלה מול מתחריה".
אסף דסקל, מנהל המכירות של קבוצת מלם-תים ב-CA, ציין כי הבחירה בפתרון של CA מחזקת את השותפות האסטרטגית הקיימת בין קבוצת מלם-תים וחברת CA. בעסקה זו יצרנו מודל עסקי אשר מתאים את עצמו למודל העסקי של מלם מערכות מול לקוחותיה, כך ש- CA מתוגמלת ביחס ישר להצלחת מלם מערכות במכירת הפתרון של CA ללקוחותיה.
חגי גולדשטיין, מנהל תפעול – מיקור חוץ במלם מערכות הוסיף כי "מלם מערכות בחרה במערכתSDM מבית CA לשמש כתשתית הליבה התפעולית. זוהי בחירה אסטרטגית אשר משולבת בתפישה של מלם מערכות לניהול יחידת מחשב בשיטת מיקור חוץ. מלם מערכות מביאה איתה ניסיון רב שנים, מתודולוגיות מוכחות ותהליכי ITSM אשר הוטמעו ויושמו בקרב עשרות מלקוחות החברה באמצעות מערכת ותיקה אשר הגיע הזמן להחליפה. אנו רואים לנגד עינינו את מגוון לקוחותינו במגזרים השונים ומשוכנעים כי החלפת המערכת הקיימת במוצר מוביל וחדיש מבית CA תאפשר לנו לשפר את הביצועים ואת שביעות רצון לקוחותינו".
על CA
חברת NASDAQ: CA INC) CA) מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת CA טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA טכנולוגיות. מידע נוסף באתר CA, בכתובת www.ca.com. עקבו אחר CA טכנולוגיות בשירות Twitter, בכתובת www.twitter.com/cainc.

תאריך:  16/10/2012   |   עודכן:  17/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר שפיגל
יו"ר התאחדות התעשיינים צפון מיכאל דיין: "ה-CGN דרוש לתעשיה בצפון כמו חמצן לגוף האדם"
אורנה שפיגל
מאות עובדי מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ ובני משפחותיהם בילו ערב חג הסוכות בחוף קיבוץ שדות ים ונפרדו באופן רשמי מהקיץ
גלעד הראל
פריצה למערכת המשפט בישראל, הפלת שרתי האחסון של GoDaddy ווירוס לסמארטפון שיכול לרגל אחריכם באמצעות המצלמה. מה תקף אותנו בחודש ספטמבר?
חן מחלב
מכון התקנים הישראלי מפרסם להערות הציבור תקנים לאנרגיה בבניינים
יעל סער
חברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים', נציגת Salesforce.com בישראל, סיימה פרויקט להטמעת מערכת ה-CRM של Salesforce.com בחברת 'עמיעד מערכות מים', המעסיקה כ-700 עובדים ומפיצה את מוצריה ביותר מ-70 מדינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il