X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המוסד לבטיחות בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות: קידום האיכות באמצעות יצירת תרבות בטיחות ובריאות בעבודה
▪  ▪  ▪

המוסד לבטיחות ולגיהות יקיים מושב מיוחד במסגרת הכנס הבינלאומי השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות, שייערך במלון רמדה בירושלים, ביום רביעי, 24 באוקטובר 2012. הפאנל, אשר כותרתו "קידום האיכות באמצעות יצירת תרבות בטיחות ובריאות בעבודה" יעסוק בדרכים לשיפור המאזן העסקי של חברות באמצעות שיפור במדדי האיכות, הן של המוצרים והן של תהליכי היצור.
הכנס הבינלאומי ה-19 של האיגוד הישראלי לאיכות ייערך בתאריכים 22-24 באוקטובר 2012, במלון רמדה בירושלים, תחת הכותרת – "איכות בעידן הגלובליזציה". הכנס יתמקד בכיצד ניתן לשמור על איכות בעידן בו התוצרים והשירותים נוצרים בחוליות הפזורות בכל רחבי העולם, ויעסוק בנושאים כמו: איכות כפתרון במשבר עולמי, מערכות ניהול משולבות, איכות בסביבה דיגיטלית, איכות בארגונים מוטי שירות, ניהול ידע, ניהול איכות, העצמת אנשי האיכות, כלי בקרה, ניהול סיכונים, קיימות (sustainabilty), ניהול המשכיות עסקית, מצוינות ארגונית, אחריות תאגידית ועוד. כמו-כן יציין הכנס את חגיגות ה-40 שנה לאיגוד הישראלי לאיכות.
איך ניתן לקדם איכות באמצעות בטיחות וגיהות?
הצורך לשפר את הרווח הכלכלי של הפירמה בעולם הגלובלי והתחרותי הוא הכרחי לחברות ולעסקים שרוצים לצמוח. אחת הדרכים לשיפור המאזן עסקי של החברות הוא באמצעות שיפור במדדי האיכות הן של המוצר והן של תהליכי היצור. שיפור מדדי האיכות בפן של תהליכי היצור משמעו פחות בלאי ביצור, פחות תקלות ביצור, פחות תאונות עבודה ובשורה התחתונה שיפור ברווח הכלכלי של הפירמה.
על-מנת להקטין את היקפי תאונות העבודה וההיקפים של כמעט תאונות, שלעיתים גורמים נזק לא קטן לתהליך היצור ולמוצר, חייב המפעל לנקוט צעדים ובפעילות רבה. חלק מהפעילות הינה תולדה של חוקים ותקנות שקבע המחוקק וחלק הם יוזמה של המפעל שיוצא בשורה של נהלים פנימיים לעובדים בו, נהלים שנכתבו לעיתים מתוך חקר והפקת לקחים שנצפו באירועים ובכמעט אירוע תאונות שהתרחשו במפעל.
ראש אגף הסברה פרסום והוצאה לאור במוסד לבטיחות ולגיהות, אנדרי מטיאס, ינהל את המושב המיוחד של המוסד לבטיחות ולגיהות, אשר ייערך כאמור ביום רביעי, 24 לאוקטובר 2012, החל מהשעה 10:00, ובמהלכו יציגו מרצים בכירים מטעם המוסד לבטיחות מגוון נושאים המצביעים על הקשר שבין הבטיחות והגיהות לשיפור האיכות במקומות העבודה:
  • ד"ר אשר פרדו ירצה על פרמטרים בריאותיים בסביבת העובד והשפעתם על האיכות ופריון העבודה. פרדו יבחן איכות סביבה פנים-מבנית, כלומר את היבט הגיהות לעומת היבט הציבור הרחב במבנים שמשמים כמקומות עבודה, בארץ ובעולם.
  • ד"ר אמיר פרי, מאוניברסיטת בר-אילן, ידבר על ניהול הבטיחות כמרכיב מהותי להשגת איכות ויתאר את הגישות המובילות כיום בעולם הבטיחות בעבודה (שבמרכזן גישת - Safety Management Systems)
  • ד"ר יוהנה גייגר תדבר על שימוש בשיטת מבדק עצמי לאיתור גורמי סיכון ארגונומיים במקומות העבודה. המבדק העצמי הוא כלי ייחודי שפותח באגף גיהות ובדיקות תעסוקתיות במוסד לבטיחות ולגיהות. כלי זה מאפשר לכל מקום עבודה ליישמו בקלות ולערוך מבדק ראשוני של בעיות ארגונומיות. המטרה היא לזהות מפגעים וכשלים אשר משפיעים על בריאות העובד ומשליכים על איכות העבודה עוד בטרם הפכו לכשל ולמכשלה.

לפרטים נוספים על המושב המיוחד של המוסד לבטיחות ולגיהות בכנס הבינלאומי של האיגוד הישראלי לאיכות, ולכל שאלה בנושאי בטיחות ובריאות, ניתן לפנות למרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות - כוכבית 9394 ותיענו בהקדם.
המוסד לבטיחות ולגיהות הינו תאגיד ציבורי המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, ומשמש כתובת מרכזית למידע, הדרכה וייעוץ בנושאים הקשורים לתחומים אלה.
תאריך:  21/10/2012   |   עודכן:  21/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המוסד לבטיחות ולגיהות בכנס השנתי לאיכות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל איתן
החל מהשבוע הבא, מסעדת ראצ'ה הגרוזינית פותחת את דלתותיה כבר מהשעה 12:00 בצהריים
יעל סער
מירית רבינוביץ מונתה לתפקיד סמנכ"ל קשרי אקדמיה-תעשיה במרכז אקדמי דן
אסף דרגן
חברת F5 מציגה פתרון המרחיב את יכולות המכונות הוירטואליות בארגון. הפתרון החדש מאפשר לארגונים להרחיב יכולות וירטואליזציה מעבר למגבלות המשאבים הקיימים
זהר נוי
ההכנסות וההכנסה הרבעוניות GAAP של מג'יקג'ק ברבעון השלישי של 2012 הן הגבוהות מאז ומעולם אפילו אחרי הוצאות מיוחדות גדולות. ללא ההוצאות המיוחדות, ההכנסה התפעולית Non-GAAP הייתה בערך 0.75$ למניה; הרווח למניה GAAP היה 0.78$ למניה
מיכל סדן
במסגרת אירועי "מנופים", תוצג בביה"ס לאמנות "הקוביה" תערוכה בנושא פליטות. המציגים בתערוכה הינם אמנים מהשורה הראשונה בארץ, רובם אמנים המציגים בתערוכות בינלאומיות רבות ובעלי שם בינלאומי בעולם האמנות. בתערוכה יוצגו עבודות במדיומים שונים: ציור, מיצב, צילום ווידאו-ארט. בערב הפתיחה יתקיים אירוע ייחודי בשיתוף בית מדרש "אלול". באירוע ינחו מנחי בית המדרש מעגלי לימוד בנושא זה, תוך כדי התייחסות לנושא הפליטות מהמבט האישי-פסיכולוגי ומהמבט הלאומי-פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il